Terug naar overzicht
Hallo SophieWij zijn net als jullie op zoek. Wij wonen 5 minuutjes stappen van de kerk. We hebben ook geen zin om onnodig veel geld aan ceremoniewagens te geven.En te voet gaan is ook wat belachelijk he.We hadden wel al zitten denken aan een alternatief.. we zoeken iets origineels. Met ne grote Go-car gaan of zo, maar dat zal niet lukken met mijn jurk.BMW's... heb je al eens op internet gezocht naar auto's die je kan huren??Maar 6 BMW's! dit gaat volgens mij niet echt goedkoper uitkomen hoor.GroetjesVanessa
HoiWanneer trouwen jullie en waar.Wij hebben anders een donker blauwe bmw cabrio en ik wil gerust chauffeur spelen als het niet te ver is natuurlijk.Je moet maar iets laten wetenGroetjes Julie
wij wonen ook heel kort bij de kerk. Mijn vriend en ik gaan in een mooie auto en de rest van de suite gaat te voet. Ook op aanraden van de ceremoniemeester. Als onze 6 auto's achter elkaar staan om te vertrekken staat de eerste aan de kerk en de laatste voor onze deur. Dat zou pas belachelijk zijn! groetjes