Terug naar overzicht
Dag Fabienne!Die formule is iets typisch voor Cyprus dat men meer en meer probeert te promoten. Wij hebben onze logies geboekt via deze site:http://www.cyprusvillages.com.cy/ daar kan je ook allerlei informatie hierover vinden. wij zaten in het dorpje Tochni, daar is ook de receptie, restaurant en zwembad. dat is een klein dorpje, met soms vervallen huisjes, en daartussen staan dan de gerenoveerde appartementjes. Je zit dan redelijk centraal in Cyprus, maar een auto is wel noodzakelijk (opgepast, er wordt links gereden é! zorgt voor grappige situaties!). de vliegtickets naar paphos hebben we geboekt via een reisbureau, dat was erg duur omdat er niet zoveel gevlogen wordt op cyprus vanuit brussel. de logies vielen goed mee van prijs, ik kan me nu niet meer direct de prijs herinneren.Nog leuk om te weten: het kleine restaurantje beneden in het dorp aan de kerk, is een echte aanrader! hele vriendelijke mevrouw en heel erg lekker voor weinig geld! ze doen wekelijks een bbq en dat is supergezellig! je zit dan helemaal onder de lokale bewoners. ook het winkeltje aan de kerk moet je zeker een bezoekje brengen: heel vriendelijke vent, de eerste keer gaf hij ons een welkomstdrankje en we hebben dan ook nog eens een tros druiven gekregen... die kleine dingen maken je reis zoveel waardevoller!dit was wel niet onze huwelijksreis, we trouwen namelijk binnen 17 dagen! en gaan dan 3 weken naar thailand als huwelijksreis!veel succes!groetjesLore
Dank je wel voor de info Lore ! Heel waarschijnlijk zal dit onze bestemming worden. Ik duim alvast voor een prachtige dag voor jou en je ventje ! Veel succes ! Groetjes, Fabienne.