Terug naar overzicht
hallowij gaan in september op huwelijksreis naar rhodos. leek ons een mooie plek vol met cultuur.groetjesheidi
rond welke prijs ligt rhodos?Heb mijn bruidje vorig jaar in Krete opeen excursie ten huwelijk gevraagd. Nu wouden we mss rhodos doen.Maar ons budget is beperkt. Hebben ook pas een app. gekocht.17/05/2008
wij gaan 10 dagen all in voor 1600 euro
Hellow!Wij gaan ook in september naar Rhodos. Wij hebben geboekt in Eden Roc. Dit omdat er bungalows zijn rondom het hotel. Is heel leuk qua sfeer, je gaat dan enkel eten in het hotel. Er ligt een strand direct aan het hotel, is eigenlijk een privé strand met beach bar die van het hotel is. Niet ver van de oude stad!Ik ben er enkele jaren terug al geweest en vond het toen al de moeite waard. Hebben er toen 2 muzikanten leren kennen die iedere winter naar België komen spelen. Mijn nonkel en mama proberen elke zomer dan naar Griekenland te gaan.Het was toen ook in dit hotel. Toen vond ik enkel het eten minder. Ondertussen is het volledig vernieuw in 2007, nieuwe uitbaters en 4sterren. 't Zal dus wel ok zijn! Ik zie er alvast enorm naar uit. Uitstapjes zijn heel goed mogelijk zelfstandig met brommerke of auto (verhuur naast het hotel).Succeswww.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
Hey,wij vertrekken 16 juli ook voor 10 dagen naar Rhodos. We hebben een hotel in Rhodos-stad, ideaal voor zowel te zonnen als excursies te doen.Veel plezier
Wij gaan in augustus 14 dagen!!!Zalig genieten!
Hallo Griet,Wij zijn vorig jaar naar het nieuwe hotel Kalithea Horizon Royal geweest en het was fantastisch!!! Alles was er 'af'! Het schitterende uitzicht vanop de baai, het lekkere eten, de mooie zwembaden, maar vooral de erg vriendelijke personeelsleden en directie! De directeur kwam dagelijks alles inspecteren en met de mensen praten, een heel vriendelijke man. Er is trouwens een erg interessante all in - formule, met héél erg lekkere cocktailtjes... ;) Rhodos op zich is de moeite voor: oud en nieuw Rhodos, Lindos (prachtige witte huisjes vanop een heuvel, en heel mooie oudheid), het diepzeeduiken in Kalithea. Huur er zeker een scootertje om de meer traditionele Griekse sfeer te gaan opsnuiven.Veel plezier! En ik ga zo weer terug mee met je! ;)GroetjesSofie
halloik had voor het rustigere gedeelte gekozen,ixia als ik mij niet vergis, hotel dionysos dat vond ik een echt goed hotel, dit jaar gaan we naar turkse riviera op reisgr
Hoi,wij zijn in september 2006 een week naar Rhodos geweest in hotel The Ixian Grand. Prachtig eiland en geweldig hotel, zeker een aanrader!Groetjes,Liese09/05/2009
Een zeeeer belangrijke tip:Kies de oostkant van het eiland, aan de westkant is er ongelooflijk veel wind :-)
@LieseWij zijn ook in 2006 naar hotel Ixian Grand in Rhodos geweest! Het is inderdaad een prachtig hotel en een zeer leuk eiland. Heb er veel plezier beleeft!GroetjesVanessa28/06/2008
Hallo, Wij vertrekken 26/8 Naar Rhodos, naar Ixia, voor een verdiende rust, na al die voorbereidingen.Hopelijk valt het mee.Chantal23/8/2008
Vorig jaar zijn we 2 weken naar Rhodos geweest en mijn toekomstige heeft mij daar ook ten huwelijk gevraagd...superromantisch!! Wij verbleven in het hotel Mitsis Grand Hotel in Rhodos-stad zelf en hebben er een zalige vakantie gehad.