TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
25-3-2008 17:41:45
En als je bij een zaak gaat zien die een totaalpakket van versiering kan aanbieden,ik weet hier is genk is er ene die het goedkoper doet dan de bloemist. Grtz sarah
|
|
Meilan
3-7-2008
|
25-3-2008 17:43:43
Al gedacht aan andere vormen van versiering? Of zaken zelf maken? Je moet eens centerpieces opzoeken op google of zo. Dan kom je heel veel goedkope, leuke en originele dingen tegen. Heel veel van die dingen kan je dan ook nog eens zelf maken.
|
|
Inge
14-7-2009
|
25-3-2008 20:57:26
Bij ons duurt het nog een tijdje voor onze trouw (1/8/09) maar ik ga zelf de versiering van de kerk enz maken. Heb een leuk idee gezien in "In goede en kwade dagen": je koopt bollen steekschuim, en prikt ze vol afgeknipte rozen. Je kan eventueel mos gebruiken om ze eerst volledig te bekleden en dan op wat meer afstand van elkaar de rozen... Ik denk dat ik dit ga maken voor in kerk, op een stok en in een bloempot (ziet er feestelijk uit en kost volgens mij niet zoveel...)
Nog veel succes! Inge
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
26-3-2008 8:48:27
Hey,
Mijn mama heeft zelf een bloemzaak en weet dus heel goed hoeveel bloemen kosten. Sommige winkels doen de inkoop prijs van de bloemen x3 (!!!) en rekenen dan nog eens een serieus uurloon aan om alles te maken. Zij kan dit weten, want veel van de bloemisten hier in de streek gaan naar dezelfde groothandel. M.a.w. ga dus op zoek naar een andere bloemenwinkel en je zult dus wel één tegenkomen die goedkoper is en alles met dezelfde bloemen maakt. Als ik eerlijk mag zijn, dan vind ik 1000 euro zelfs nog heel veel geld.
Groetjes en veel succes,
Gerlinde
|
|
sylvie
29-8-2008
|
29-4-2008 9:31:05
Heb je niemand in de familie die iets kan van bloemen en boeketten? Dan kun je ze eventueel los kopen in een bloemenzaakof groothandel en zal je 1000€nog eens gehalveerd worden. Ikzelf heb maar een beperkt budget , maar wil wel alles erop en eraan,dan moet je een beetje vindingrijk zijn. Voor hetbruidsboeket gaan me vriend en me mama samen naar de bloemenzaak en zal men mama hetboeket maken, kostprijs +- 25€ ipv 100 €.
Grtjes en veel succes
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|