Terug naar overzicht
Als je de prijs al hebt gekregen moet hij zich daar volgens mij toch aan houden.grtz
sarah nummer 3 hier... hij moet zich inderdaad aan de goudprijs van de aankoop houden.. hij had ze maar moeten bestellen. Dat is dus volledig zijn probleem zou ik denken..
Ik dacht dat een bestelstrookje zoiets is als een overeenkomst waar beide mee akkoord zijn. Dus wat daarop staat moet hij zich aan houden, eender hoeveel het goud gestegen is.
wat een spijtige situatie!Hoe de mensen een ander toch altijd proberen op te lichten hé!Waarom kunnen mensen zich nu niet gewoon aan de afspraak houden?Ik zou zeker blijven aandringen op die originele prijs die afgesproken is, en als hij niet wil toegeven, ga dan ergens anders je ringen kopen!Als je toch de meerprijs zal moeten betalen, zou ik ze eerder aan eerlijke mensen geven dan aan degene die u proberen liggen te hebben...veel succes nog!
heb na het lezen van jouw berichtje eens naar onze juwelier gebeld... en weet je wat?? ze zijn onze ringen VERGETEN te bestellen.....
Beste Sarah, ik hoop dat jullie niet hetzelfde meemaken als wij. Hopelijk is jullie juwelier wel zo eerlijk om jullie een juiste prijs te geven.
Da's toch wel serieus jammer! Heb je geen voorschot moeten betalen en heb je geen bestelbonnetje? Daarop staat de datum en prijs normaalgezien. De fout ligt bij jouw juwelier, hij zou het moeten rechtzetten zonder extra kosten of de goudprijs nu al dan niet gestegen is doet er eigenlijk niet toe. Ik zou de bestelling anders gewoon annuleren als dat nog gaat. Zo'n service is allesbehalve!!
altijd voorzichtig zijn als je iets besteld, op onze ringen bestelbon staat, prijs, datum van aankoop (juwelier maakt ze zelf) en datum van wanneer we ze mogen ophalen.kan je niet met een bestelbon bewijzen dat je in december reeds besteld hebt, aan welke prijs ed? geen aankoopbewijs? zo niet is het zijn woord tegen het uwe en kan je weinig doen , enkel een les leren voor de volgende keer...