Terug naar overzicht
Ik kan er niet echt op antwoorden, enkel dat ik daar vaak langskwam als ik naar het dierenasiel ging (daar niet ver van) en dat er heel veel feesten al gegeven zijn, dus ervaring zullen ze wel genoeg hebben.Groetjes,Inge
mijn zus is daar naar trouw geweest. ze vond locatie mooi maar de hapjes maar niets. ik zou zeggen ga zelf is kijken en eventueel vragen of het mogelijk is hapjes te proeven. veel succes.
heyop 11 oktober vind ons trouwfeest daar plaats. De zaak is in de omgeving gekend en heeft toch een goeie naam(krijg toch nergens negatieve kommentaar). Wij zelf zijn er nog nooit geweest. De prijzen schommelen overal in de buurt rond hun prijs, tenzij je naar feestzaal de vos gaat. Daar is het een stuk goedkoper maar de zaal is ook minder. Normaal staan de prijzen op hun site www.krekelhof.be . Deze feestzaal wordt naar schijnt veel besproken voor huwelijksfeesten.Over de keuze van feestzaal maak ik me geen zorgen. Ik hoop dat ik je wat kunnen helpen heb.groetenPascale
Hey Sabrina,Heb al veel goede dingen over de zaal gehoord. Maar zoals liese al zei waren de hapjes op de receptie wat ondermaats. Mijn moeder was er geweest op een receptie en ze zei dat het waren allemaal dezelfde soort 'glaasjes' met mousses en terrines, en dat gaat wat tegensteken. Misschien had het bruidspaar het zo gewild hoor, dat weet ik natuurlijk niet.Maar je moet gewoon de hapjes op voorhand proberen proeven en wat te variëren met warme en koude hapjes.Veel voorbereidingsplezier !Lore