TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
10-6-2005
|
11-3-2005 21:32:17
Hallo Sophie,
Ik heb ook een jurk van linea, een rok en een top eigenlijk. Ik ben zelf ook naar jurken van Rembo gaan kijken en die waren ook mooi, maar ik vond die van linea toch nog mooier. Ik moet in april gaan passen en ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze.
Groetjes Wendy (10/06/2005)
|
|
Liesbeth
14-5-2005
|
11-3-2005 22:14:39
Hoi,
Ik heb ook gekozen voor linea raffaelli. Bij mij draaide het ook tussen Rembo en Raffaelli, maar ik vond mijn keuze ook meer bij Raffaelli. Nog een paar weken en ik mag gaan passen. Veel succes er nog mee.
|
|
An
25-11-2005
|
12-3-2005 8:29:13
Hallo Sophie, Ik heb ook een jurk van Linea gekozen. Ik heb ook gekeken naar rembo jurken maar ik vond ze vaak tegenvallen in het echt. De laatste collectie heeft heel veel bruine tinten en daar stond ik niet echt mee. Ik heb ook het gevoel dat de linea jurken van betere kwaliteit zijn. Nu ja, iedereen is verschillend, het belangrijkste is dat je ze aan probeert en diegene kiest waar je je het beste in voelt. veel geluk met je zoektocht, An
|
|
sandy
16-7-2005
|
12-3-2005 10:16:08
hallo,
ik heb helemaal geen jurk van rembo of linea gekozen, ik ben bij bruidshuis jagre aan het centraal station in antwerpen geweest, en heb daar mijn jurk gevonden. ikzelf vond ze prachtig en helemaal niet duur ( 830 euro ) maar als ik het hier zo hoor ben ik wel een van de uitzonderingen, niet erg, want zo ben ik weer uniek in mijn jurk. groetjes sandy 16/07/05
|
|
Tanja
23-7-2005
|
12-3-2005 12:40:17
hoi Sophie,
mijn kleedje komt ook van jagre en ben daar ook gelukkig mee
Groetjes Tanja
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
12-3-2005 19:39:51
Hallo,
Ik heb een jurk van Talina Lyn.
Groetjes, Ingrid
|
|
Mieke
24-6-2005
|
14-3-2005 8:13:20
Hoi,
Het topje is van linea en de rok is van rembe. Ik ben wel in het klassieke romantische gebleven.
Groetjes Mieke
nog 102 dagen
|
|
Mieke
11-6-2005
|
14-3-2005 8:43:50
Hallo Sophie,
Ik heb er één van Rembo gekocht. Ik vond die van Linea ook wel leuk, maar die waren iets duurder. Ik heb wel een jurk uit de collectie van 2004 gekozen, omdat ik die van 2005 ook iets te donker vond en niet zo mijn stijl waren.
Groetjes, Mieke 11/06/2005
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
14-3-2005 10:54:56
Dag Sophie
Ik ben 2 weken geleden mijn jurk gaan kiezen. Ik had al een idee wat ik wou, had in de boeken gekeken, beurzen gedaan...
En het was er bal op!! ik deed het aan en mijn hart klopte 10 keer sneller! En rara... het is van Linea Raffaelli! Het zijn prachtige jurken!!
En zeg, die zever van uniek in je jurk zijn he! Als je nu een jurk van Linea mooi vindt! waarom zou je dan een ander nemen?? ik doe het niet om uniek te zijn zulle!
Groetjes
|
|
Sophie
|
14-3-2005 11:43:31
Hoi Vanessa,
Ik vind de jurken van Linea ook echt wel prachtig. Ik was ook in heel wat winkels geweest waar ik niet voor Linea keek en die "unieke" jurken waren m'n ding niet. Zolang één van m'n vriendinnen niet dezelfde jurk heeft, ben ik al content. En sowieso: iedereen is uniek in z'n jurk vind ik!
Ik sluit me volledig aan bij je mening!
En wanneer trouw jij?
Greetz, Sophie
|
|
sandy
16-7-2005
|
14-3-2005 12:05:24
hallo,
toch nog even reageren.
In mijn vorige bericht zei ik dat ik een andere jurk gekozen heb en dat ik dus uniek zal zijn in die jurk, omdat de meesten voor linea en rembo kiezen. Hiermee bedoel ik niks slechts over die twee merken, er zijn ook mmoie jurken bij, maar toevallig had ik iets gevonden van een ander merk, helemaal niet zo bekend: bochet. Bedoelde enkel dat er soms alleeen maar over die twee merken wordt gesproken en verder niks, ik wilde daarmee duidelijk maken dat er ook nog andere jurken zijn. Veel mensen uit mijn omgeving kiezen voor die 2 merken, ik niet ( zelfs niet bewust ) en dat maakt dat mijn kleed anders is dan die andere meisjes uit mijn omgeving, uniek dus.
Hoop dat het nu wat duidelijker is, want heb helemaal niks tegen eender welk merk
sandy
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
14-3-2005 13:31:29
Dag Sophie
Wij trouwen op 9 september 2006. En jij? Hopelijk ook niet die datum en de streek van Gent? Wie weet komen we elkaar tegen in hetzelfde jurk? ;-)
Groetjes
Vanessa
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
14-3-2005 13:35:00
Sophie,
Ik bedoel 9 september 2005! Dit jaar nog, niet 2006!
Groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
14-3-2005 13:39:08
Hoi Vanessa,
Wij trouwen op 24/09/2005...dus geen nood we kunnen elkaar niet tegen komen in identiek dezelde jurk :-)
Wij zijn trouwens van Brugge, ligt niet echt ver van Gent hé.
En waar gaat je feest door? Ben ook eens gaan kijken in de omgeving van Gent maar mijn familie woonde uiteindelijk te ver om die afstand te doen.
Greetz, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
14-3-2005 14:14:46
Hey Sophie,
Dus wel 2005 he! Jullie trouwen maar 3 weken na ons!! Waar gaan jullie de foto's laten trekken? In Brugge?
Wij trouwen in "De Roskam" in Merelbeke.
En? Bij jullie al veel in orde??
Greeeetzzzz
Vanessa
|
|
Sophie
|
14-3-2005 14:31:56
Hey Vanessa,
Ahhh!!! Toch 2005! Oesje, oesje, wie weet kom ik je nu wel nog tegen met hetzelfde kleed :-))
De Roskam....ik denk dat ik daar al geweest ben! Hebben ze daar geen super super mooie tuin aan de feestzaal???
Wij trouwen in Hof Ter Mude (aan de grens met Sluis).
We zullen in ieder geval foto's laten nemen in Brugge. Wat binnenlocaties betreft: zou graag foto's laten trekken in het bisdom in brugge (al es foto's van gezien en dat was super mooi) ofwel in de oude gebouwen van de spoorweg. Allez, dat zijn maar ideekes hé.
Voor de rest al een paar dingen in orde: fotograaf, cermoniemeester & wagens, live-muziek voor in de kerk, mijn bruidsjurk. Binnenkort moeten we naar de pastoor voor de 1e maal. En binnen 2 weekjes kunnen we de aanvraag gaan doen voor de wet.
In april ga ik eens kijken voor m'n schoenen, lingerie, en suite-kledij voor m'n mama & papa. En ook voor m'n vriend z'n kostuum. Oh ja, en beginnen we aan ons misboekje.
In mei kijken we voor drukwerk & trouwringen.
Onze huwelijksreis is ook al geboekt.
En bij jullie? Al veel gedaan?
Wij doen het echt rustig aan en ik heb nog niet veel "stressy" momenten gehad.
Greetzzzzzzzzz Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
14-3-2005 14:45:15
Dag Sophie,
Ja, dat is die zaal met die heel mooie tuin aan. Ik hoop echt dat het mooi weer is die dag dat we de aperitief in de tuin kunnen doen.
Ik heb al gehoord van Hof ter Mude, naar het schijnt is dat heel chic he! 'k ben er nog nooit geweest.
Wij zijn al naar de pastoor geweest, de aanvraag in het gemeentehuis is in orde, mijn kleed is in orde Eind juni moet ik de eerste keer gaan passen en tegen dan moet ik nog schoenen vinden en lingerie. Een fotograaf hebben we nog niet gevonden, daar moeten we wel eens werk van maken.
Maar voor de rest: wij zijn ook nog niet stressy bezig... ik hou dat voor binnenkort. Want stressy momenten zullen er zeker zijn... 'k hou mijn hart al vast.
Wel voor die foto's he! Die oude gebouwen van de spoorweg, dat moet heel tof zijn! Wij zijn er nog niet uit waar we de foto's gaan laten trekken (misschien in Gent) maar zo oude gebouwen of oude locaties, dat lijkt me heel tof! Een afgelegen spoorweg of een vervallen magazijn. Als je adresjes weet: laat het me maar weten he.
Ahaaaaa! en waar gaat de huwelijksreis naartoe??? als ik dat mag vragen natuurlijk.
Bij ons zit er geen reis in.. jammer genoeg: dit jaar een huis gekocht, nieuwe wagen. We doen de reis wel wat later.
Greeetz
Vanessa
|
|
Sophie
|
14-3-2005 18:08:18
Hey Vanessa,
Oh, een schitterende locatie zeg voor jullie huwelijksfeest! Wij hebben daar echt reuze lekker gegeten, goede service en de receptie was ook buiten! Goeie keuze hoor!
Bah, Hof Ter Mude is wel bekend in West-Vlaanderen en heeft een goeie naam, maar we betalen ons ook niet blauw hoor. Bedoel: het is een doorsnee feestzaal. Wel met een prachtige tuin eraan en bij slecht weer een gezellige receptieruimte (wintertuin). Mocht je curieus zijn: dit is de website: www.hoftermude.be
Ik ben de afspraak met de pastoor aan het uitstellen! Moest al drie weken geleden gebeld hebben!!! Ok, daarnet m'n stoute schoenen aangetrokken: heb dus gebeld maar het was het antwoordapparaat. Weet gelijk niet hoe ik die mens moet aanspreken :-)
Wij kunnen maar 6 maand op voorhand de aanvraag gaan doen voor de wet. En nadien moeten we in ondertrouw. Heb jij dat ook moeten doen???
Als je een goeie tip nodig hebt van fotograaf: ik ken er ene hoor. Natuurlijk afhankelijk van de prijsklasse waarin je zoekt.
Oh ja, en de DJ hebben wij ook al. Welke hebben jullie?
Wat de foto's betreft: mag het in de omgeving van Brugge zijn of liever omgeving Gent? Ik heb nl wat "connecties" bij de NMBS dus ik kan ook es navragen voor jullie als je dat wil.
De huwelijksreis gaat naar India (natuurlijk mag je dat vragen). We gaan 4 weken in Rajasthan gaan rondtrekken. We vertrekken 2 weken na ons huwelijk. Maar 3 dagen na ons huwelijk gaan we ook een citytrip doen naar Istanbul. Er is één of andere maatschappij waarbij je voor 300 euro 4 dagen in Istanbul kan verblijven: vlucht, hotel half pension inbegrepen. Dus dat nemen we er ook nog bij.
En als je al een huis gekocht hebt én een auto dan snap ik wel dat een huwelijksreis niet echt in het budget past. Wij hebben gelukkig 4 jaar geleden ons huis gekocht dus de grootste kosten zijn al weg. Maar ben er zeker van dat je even goed zal kunnen genieten van jullie huwelijksdagen in België. En uitstel is geen afstel hé.
Greeeeetzzzz Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
15-3-2005 11:13:52
Dag Sophie,
Ik heb eens naar die site gekeken! ziet er inderdaad heel gezellig uit hoor! Wij betalen ons ook niet blauw voor ons zaal. Gelukkig.
Wat de pastoor betref: ik ben er ook niet zo voor en heb mijn vriend laten bellen. Weet je, eigenlijk sta ik er niet 100% achter om voor de kerk te trouwen. Afgezien van het romantische dat er aanhangt en al wat er bij komt zien, doe ik het ook voor mijn toekomstige schoonouders.
Wat is een ondertrouw?? wij moeten dat niet doen (allez toch niet dat ik weet), maar 'k snap niet goed wat het is.
Je mag altijd je tip geven voor een fotograaf. Ons budget is iets minder daarvoor omdat we er nog niet uit zijn of we een boek gaan laten maken of niet. We willen wel mooie foto's, dat wel.
Onze dj... we hebben iets speciaals genomen: met klank EN beeld! Iets uit Oostende: het was vooral mijn vriend die dat wou. Er zullen schermen geplaatst worden in de zaal en af en toe zal er eens een videoclip bij zijn. Die mensen volgen ons ook de hele dag en er zullen beelden van de dag getoond worden tijdens de openingsdans. Onze openingsdans is een nummer van U2 (In a little while, (niet bekend)) en er zullen ook beelden getoond worden van de DVD van het optreden. (weten jullie de openingsdans al?)
Onze bedanking voor de ouders wordt ook met deze firma gedaan: in juli moeten we het gaan opnemen in Oostende en het zal op het feest getoond worden.
Iets speciaals dus, wel wat duurder maar naar het schijnt zal het voor de genodigden een onvergetelijk feest worden en dan hebben we er dat zeker voor over.
En jullie? welke dj?
We zijn er echt nog niet uit, maar misschien het liefst in de streek van Gent voor de foto's. Brugge is niet ver natuurlijk maar het zal zo al een drukke dag worden he. Als dat geen grote moeite is mag je mij altijd een locatie weten te zeggen. :-)
Zeg amai! dat wordt een superreis!!! prachtig!!! 'k word er jaloers van!! Ik heb altijd gezegd: als ik op huwelijksreis ga, zou ik graag naar Mauritius gaan. Maar zoals je zegt: uitstel is geen afstel he.
Vele groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
16-3-2005 11:13:02
Hoi Vanessa,
Tof dat je onze feestzaal ook gezellig vindt! Pfff, af en toe krijg ik zo'n twijfelaanvallen: over de feestzaal en vooral over m'n jurk! Heb jij dat niet?
Ik heb gisteren de pastoor gebeld. We mogen binnen een 2-tal weekjes gaan naar hem. Bij mij is het vooral voor m'n familie dat ik voor de kerk trouw én voor het romantische. Ben altijd wel katholiek opgevoed dus het hoort er gewoon bij.
Ondertrouw is dat je na je bezoekje aan de pastoor naar een koppel moet gaan voor een gesprek over het huwelijk. Een soort huwelijksles ofzo. Als wij dit niet doen mogen we niet voor de kerk doen. In Brugge is dit in de meeste kerken zo.
Wij hebben fotograaf Jan Darthet. Hij is echt héél goed. Mijn vriendin haar album is prachtig. Je hebt bij hem ook "budgetvriendelijke" albums, voor ieder wat wils.
Amai, da's wel tof je idee van die DJ met klank én beeld! Mag ik es vragen hoeveel dat kost? Ik zou nl. op het avondfeest een projectie willen doen van foto's van al onze reizen door Azië.
Wij weten de openingsdans al ongeveer maar zijn nog niet 100% zeker omdat we het ook zouden willen gebruiken in de kerk. Het is ook geen bekend liedje maar het heeft een enorme betekenis voor ons. We twijfelen nu of we het in de kerk of als openingsdans gebruiken. Op m'n voorlaatste reis spendeerde ik m'n laatste avond met m'n vriend in Bangkok. Het was de verjaardag van de koning en t was groot feest. Over gans Bangkok vuurwerk, live muziekbandjes en tussen de miljoenen mensen stonden we te slowen op dat éne liedje. Bovendien heb ik echt wel een band met Azië: ben er ook ten huwelijk gevraagd in de allermooiste tempel in Ankor Wat (Cambodja).
Wij nemen DJ Bart De Graef. Héél bekend in West-Vlaanderen, draait veel fuiven enzo
Veel groetjes, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
16-3-2005 12:21:42
Sophie,
Ik denk dat dat heel normaal is dat je twijfels krijgt. Voornamelijk over je jurk, ik heb dat ook. Maar dat gaat wel over gaan denk 'k, vooral na de eerste pas beurt. Ben jij het al moeten gaan passen? En nog eens: de jurken van Linea Raffaelli zijn prachtig!! ;-)
Wel, dan hebben we ook een ondertrouw, 'k wist niet dat dat zo noemt. Maar dat is toch vooral om te bespreken HOE we de mis gaan doen he?? muziek, kaars,... Trouwens een vraagje: een huwelijkskaars is toch niet verplicht he?? 'k denk dat we dat niet gaan doen.
Kan je mij anders eens de gegevens geven van jullie fotograaf? Dat klinkt niet slecht precies. Ben nog hopeloos op zoek.
Zo een DJ met klank en beeld komt ongeveer aan een 1700 Euro (voor het volledige pakket) je kan dat natuurlijk voor minder. Maar die dia's doen zij niet denk 'k. Is er geen ander bedrijf die dat zou kunnen doen? Dat moet toch wel lukken hoor denk ik.
Amai, ik krijg kippevel als ik lees over jullie belevenis in Bangkok! hoe romantisch!!!
Groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
16-3-2005 15:15:45
Hoi Vanessa,
Wanneer heb jij je jurk in feite gaan kiezen? Is het eentje van de collectie van 2005? Ik zit echt vol met twijfels! Ik moet het pas gaan passen op 15/07/2005. En jij????
Wel, mijn vriendin heeft zo'n ondertrouw meegemaakt maar dat ging echt over kerkelijke dingen: "wat beteken je voor de kerk", "wat vind je van de kerk", "ga je vaak naar de mis", "wat betekent het licht voor jou", enz....lijkt me niet zo tof!
Weet niet zo goed of een huwelijkskaars verplicht is. Er wordt altijd wel speciale aandacht aan gegeven hé in een huwelijksmis.
Onze fotograaf heet dus Jan Darthet. Zijn e-mailadres is: info@fotograafjan.be Zijn website is: www.fotograafjan.be Op z'n website staan de algemene prijzen maar mijn vriendin was langsgegaan voor een budgetvriendelijke oplossing en dat was mogelijk.
Lijkt me echt wel tof, die Dj met klank én beeld!!!!
Groetjes SOphie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
16-3-2005 16:46:36
Sophie,
Ik ben mijn jurk 3 weken geleden gaan kiezen. Om precies te zijn op: 04/03/05. En ik moet het op 28 juni voor de keerste keer gaan passen. Je moet geen twijfels hebben.
Het komt uit de collectie van 2005. het staat toch alleszins in het foldertje. Heb je dat ook? en komt het bij u ook uit de collectie van 2005? Straks hebben we hetzelfde...
Wel nu je van die ondertrouw spreekt, daar heb ik eerlijk gezegd ook niet veel zin in. Hoe lang zou het niet geleden zijn dat ik nog een kerk binnen gestapt ben...
Bedankt voor de fotograaf! ik ga dat nekeer goed bekijken! 'k hou u op de hoogte!!
Groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
17-3-2005 15:05:52
Hoi Vanessa,
Allez, we gaan dicht op elkaar terug onze jurk kunnen gaan kiezen! Van mij is het ook de collectie van 2005!!! En het staat ook in het foldertje! Haha, zou wel grappig zijn mocht het hetzelfde zijn!!! Ben benieuwd nu
Ik ben gisteren nog es terug geweest naar Linea. Was onverwachts in Brugge en ben binnen gestapt. Ik liep direct terug naar m'n jurk. De twijfels zijn wat minder omdat het op de foto's die m'n vriendin had getrokken niet zo goed uitkwam. Ik ga het nog es passen binnen een paar weken als ik om lingerie ga.
Van mij is het jaren geleden dat ik nog een kerk ben binnen gestapt....dat zal wat geven!
Hou me maar op de hoogte van de fotograaf hé. Hij doet o.a. ook elk jaar de fotoshoots van onze brugse voetbalploeg.
Groetjes, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
17-3-2005 15:16:06
Dag Sophie
Ben ook benieuwd nu! zeg eens????? is het wit??? bij mij niet.... met de schouders bloot???? bij mij wel...
Zie je wel dat je geen twijfels moet hebben???
Ik heb een mailtje gestuurd naar de fotograaf en hij heeft al geantwoord. Denken van een afspraak te maken. Zeg! bedankt he!
Groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
17-3-2005 15:19:53
Hoi Vanessa,
Neen.....het is ook niet wit van mij!!!! En de schouders zijn ook bloot! Is het bij jou in de kreukelstof die ze bij Linea verkopen?
Ah, goed zo van Jan Darthet. Hij is echt super symphatiek. En kent er iets van.
Groetjes, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
17-3-2005 15:24:47
Ik zie het nu: Jan Darthet staat ook op die site hier! dat wist 'k niet.
jaja, de kreukelstof...
|
|
Sophie
|
17-3-2005 15:33:48
amai, amai, dat komt dicht in de buurt! is het een rok & top? geen ecru-kleur?
groetjes, sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
17-3-2005 15:35:09
Ja rok & top bah, ecru 't is één van de lichtste kleuren toch na het witte.
Groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
17-3-2005 16:02:18
bij mij is het ook rok & top. ook één van de lichtste kleuren na het witte maar geen ecru....de grootste collectie van linea bestaat uit deze kleuren en is erg in.
groetjes, sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
17-3-2005 16:09:20
Weet je wat: bij mij is het dat dat op de voorkant staat! voila, nu weet je het.
Groetjes
Vanessa
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
18-3-2005 8:43:51
Sophie?
Van de aarde verdwenen? ;-)
Greeetz
Vanessa
|
|
Sophie
|
18-3-2005 9:06:24
Hoi Vanessa,
Neen hoor....niet van de aardbol verdwenen hoor.
Maar de pc is thuis gecrasht waardoor ik enkel op het werk kan mailen.
Ohhhhhh, je hebt echt een super mooie keuze gemaakt van jurk!!!! Maar, het is niet hetgeen ik gekozen heb. Het ging wel tussen jouw kleed en hetgeen op de middenpagina.
Groetekes Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
18-3-2005 9:11:15
Sophie!
Prachtige keuze!! het is echt heel mooi! 'k heb het niet aangehad omdat ik bij mijn eerste keuze gebleven ben En ik zou toch maar beginnen twijfelen zijn.
Zeg, weet je, ik heb gisteren de hele avond zitten piekeren. Ben constant in het foldertje gaan kijken, vergelijken,...
grrrrr...
welke juweeltjes ga jij aan doen?? dat wat dat model aan heeft vind ik ook wel mooi. 'k denk dat ik iets ga laten maken door een vriendin van mij dat er wat op lijkt. Jij?
Greeetzz
vanessa
|
|
Sophie
|
18-3-2005 9:34:22
Hoi Vanessa,
Mercikes hoor! Maar dat van jou is ook echt wel super prachtig! Ik zit al maanden te twijfelen of ik wel het juiste deed!
En ik ken dat "piekeren"....hoe meer andere bruidsjurken ik zie hoe meer ik zit te vergelijken. In feite mogen we dit niet meer doen, zo nadien kijken naar andere dingen. Maar wees maar zeker dat je goed gekozen hebt, héééééééééééél goed zelfs!
Ik weet het niet goed qua juweeltjes. Ik vind het geen jouw model aanheeft mooi. In feite de ganse juwelencollectie van Linea. Als je kijkt op de website van Linea vind ik dat van foto nr 8,9&10 ook héél mooi. Ik heb vorig jaar met m'n verjaardag van m'n toekomstige schoonpapa echte pareltjes gekregen, toevallig in de kleur van m'n jurk ook. Ik zoek nu iets dat erbij past maar het is echt niet makkelijk. 'k Ga binnenkort nog es terug naar Linea om ze samen met m'n jurk te passen.
Heb jij al schoenen????
Greeettttzzzzz Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
18-3-2005 13:29:46
Dag Sophie
Inderdaad, we zouden inderdaad niet andere jurken mogen kijken. Zoals ik gisteren in het foldertje aan het kijken was, pffff...
Leuk van die pareltjes! 'k weet niet of jouw jurk iets nodig heeft hoor dat je rond je nek draagt?? 'k vind het zo mooi genoeg.
Nee, ik heb nog geen schoenen. Moet binnenkort wel op zoek, want ik moet ze hebben tegen de eerste pas he. En jij??
Slukes
Vanessa
|
|
Sophie
|
18-3-2005 13:48:12
Hoi Vanessa,
Ik snap echt wel wat je wil zeggen....ik denk dat we dat gaan blijven doen totdat we getrouwd zijn! Maar 't is fijn te weten dat ik niet de enige ben die zo doet. Je probeert elk detail van de andere jurkgen te vergelijken hé....
Ik zal nog zien voor iets rond m'n nek....ga misschien es in de winkel passen met een halssnoertje van Linea en kijken wat dat geeft....vind dat anders gelijk wat leeg rond m'n nek.
Ik ga binnekort ook kijken voor schoenen: ik ga eens kijken in Roeselare & Kortrijk. Er zijn daar blijkbaar 2 schoenwinkels gespecialiseerd. Ik zou graag iets dragen die open is maar vrees dat dat de goeie periode niet meer is. Ik moet ook nog kijken voor bruidslingerie....en heb zo'n dure smaak!
Vanavond moet ik naar de eerste trouw van 2005! Ben al benieuwd wat ze zal aanhebben. Straks hetzelfde gelijk van ikke!
Vele zonnige groetjes, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
18-3-2005 14:48:19
Sophie,
Erg he, ik vergelijk vooral de rok, die is te breed, te smal, daar is te veel tralala aan... pfff.. om zot te worden
'k heb zelfs een foto van mijn jurk opgeslaan op mijn pc (op het werk) en elke keer ik twijfel, kijk 'k er naar. 'k moet wel opletten want mijn vriend mag het natuurlijk nog niet zien. En bij u? is het ook een verrassing voor je vriend?
ja, pas eens iets, je moet daarom niets van Linea nemen natuurlijk, die zijn nogal duur denk 'k. Je vind zo dingen wel gemakkelijk voor minder geld, maar je moet er op vallen natuurlijk.
Ik heb vanmorgen reclame gezien voor die winkel in Roeselare, 'k denk ook van daar eens te kijken. Bah, denk je dat het geen periode meer is voor open schoenen dan?? ik denk van wel hoor. In september kan het nog heel mooi weer zijn. Ik wil er ook die wat open zijn, maar niet met zo een scherpe punt. 't is weer mode van zo schoenen, maar ik ben daar nie zo voor.
Ik moet ook nog om lingerie, het moet er 1 zijn zonder bandjes, dus dat moet zeker van kwaliteit zijn. 't zal ook niet goedkoop zijn, en dan neem je er natuurlijk het bijpassend broekje bij...
Zeg, moest ik u niet meer horen: een prettige avond!!
Vele zonnige warme groeten vanuit Massemen
Vanessa
|
|
Sophie
|
18-3-2005 15:01:05
Hoi Vanessa,
Ik heb net hetzelfde voor! Ik vergelijk ook constant de rok: die is niet breed genoeg, die is te smal, hij valt niet goed, enz...ergerlijk hé!
Ik heb zelfs een foto van mezelf in m'n jurk...die staat op m'n kaartje van het digitaal fototoestel. Ik zit dan 1000x in te zoemen en dan ontdek ik altijd wel iets waardoor hij plots niet meer mooi is! Ik heb van alle jurken die ik paste een foto genomen en dan vind ik plots eentje mooi die ik in de winkel afschuwelijk vond.
Die twijfels zijn echt normaal hoor....en jij hoeft zeker niet te twijfelen. Je zal schitteren in je jurk, daarvan ben ik overtuigd.
Bij mij is het ook een verrassing voor m'n vriend. Hij zal maar de dag van ons huwelijk zien wat ik aan heb. En daar heb ik schrik voor: stel dat hij mij afschuwelijk zal vinden!!! Of dat de rok te truttig is of dat hij het te strak zal vinden of juist te breed....
Ik zal je anders es de prijzen doorgeven van de juweeltjes van Linea als ik binnen een 2-tal weekjes ga.
Ha, we komen wel in veel overeen. Ik ben ook niet zo voor die schoenen met scherpe punten. Bij Linea zijn ze allemaal zo en ik vind dat echt niet mooi.
En ik ken dat qua lingerie....van mij is het ook eentje zonder lintjes dat ik moet hebben. Bovendien droom ik al gans m'n leven van zo'n bustiertje....dus dat kost nog meer! Maar ik weet niet of dat zal passen onder m'n topje.
En neem jij een kouseband?
Ik moet nog zoveel beslissingen nemen: zit o.a. ook in de knoop met m'n getuigen enzo.
Ik ga straks m'n haar laten opsteken....ben eens benieuwd en ze gingen me ook eens schminken! Spannend. Ik hoop dat het op iets trekt.
Zonnige groetjes terug Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
18-3-2005 15:48:23
Hey Sophie
Ik heb dat ook voor :-) gisteren vond ik in het foldertje van Linea ineens een jurk mooi die ik het minste van al vond! nie te doen! We moeten stoppen met ons dat aan te doen he! en denken dat ons jurk het mooiste is! allez, denken! zeker weten!
Je hoeft je geen zorgen te maken voor je vriend! in zo een jurk kan hij je alleen maar schitterend vinden!! daar ben ik van overtuigd. Dat is iets waar ik me ook geen zorgen over maak.
dat is een goed idee om me de prijzen door te geven. Zeg, als jij nog vragen hebt, ik wil je gerust helpen hoor.
Hebben ze in de winkel niet gezegd welke lingerie je best draagt onder je jurk? Ik denk wel dat een bustier zal gaan maar het heeft nogal diep uitgesneden precies?? Kan je geen lingerie in de winkel van je jurk kopen? dan zie je direct of het gaat of niet bij je eerst pasbeurt.
Zeg, wat ik gisteren zat te denken: dat wordt echt wel opletten bij het zonnen he deze zomer! opletten dat we geen witte randen hebben op de schouders!!
Neen, ik neem geen kouseband. ben nogal onhandig met die dingen.
Problemen met je getuigen?? daar ben ik ook nog serieus over aan 't twijfelen.
Allez, straks mag je je mooi laten maken! je kan al eens oefenen voor binnen 6 maand! das tof, dan weet je tegen dan al hoe je je kan laten shminken. Ik laat me ook shminken, maar heel naturel. En mijn haar laat ik ook opsteken. Dus jij hebt ook lang haar..
Veel plezier!
Groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
21-3-2005 14:47:58
Hoi Vanessa,
Hier ben ik ook na een vermoeiend weekendje!
Haha, ik ken die verschijnselen van de minste jurk het mooiste vinden! Ik heb dat ook! Ik ga deze week met m'n mama terug voor suitekledij. Wie weet zal ik dan nog eens bij de bruidsjurken rondsnuisteren.
Neen, ze hadden dat in de winkel niet echt gezegd van de lingerie maar als ik besliste om om lingerie te gaan, gingen ze meegaan en mocht ik nadien passen met jurk of alles goed zat.
En inderdaad, dat zal opletten worden in de zomer! Maar ik ga nu af en toe als eens naar de zonnebank om al m'n laagje te hebben. Ik zit nog in veel huwelijken in de komende maanden en da's mooier met m'n avondkleed om wat kleur te hebben.
Tja, mijn getuigen: heb 2 beste vriendinnen. Van de ene ben ik al zeker, de andere niet omdat ik haar de laatste maanden amper nog hoor maar als ik haar hoor is het wel close.
Ik heb ook héél lang hoor: tot over het midden van m'n rug: lang zwartbruin krullend haar. En jij???
Het huwelijksfeest vrijdag was een beetje vreemd. Was de enige met een avondkleed aan! En de bruid haar kleed was hetzelfde kleur als m'n avondkleed....voelde me echt niet op m'n gemak
Groetjes, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
21-3-2005 17:04:20
Dag Sophie
Het zal wel lukken voor je lingerie. Is het vanachter diep open?
Ja, ik heb ook lang haar, niet tot over de de helft van mijn rug maar lang genoeg om het te laten opsteken. Volgens de kapster mag het zelfs niet veel langer meer zijn want dan zit je met een heel stuk haar waar ze moeilijk weg mee kunnen. 't is ook heel donker bruin bij mij.
Ik ga nu ook af en toe onder de zonnebank, en ik heb al een bruin kleurtje, ik bruin dan ook heel gemakkelijk. jij ook waarschijnlijk met je donker haar. Het zal vooral moeilijk worden met de topjes deze zomer, ik mag nog naar de zonnebank gaan maar als ik veel buiten loop zullen er toch witte strepen komen... grrrr... 'k kan er toch moeilijk bruine crème opwrijven he. ;-)
Ik neem de vriendin van mijn stiefbroer als getuige voor de wet en mijn broer in de kerk (zijn 2 verschillende dagen) 'k zou er nog eens goed over nadenken, over je getuigen, maar je komt er wel uit!
Welk kleur heeft je avondjurk???
Greeetzzz
Vanessa
|
|
Sophie
|
23-3-2005 10:43:21
Hoi Vanessa,
Tja, de jurk is wel redelijk diep vanachter....maar ik ga eens passen en dan zie ik wel.
Mijn haar was best wel mooi vrijdag. Maar ik wil nog altijd mezelf zijn en het niet te strak hebben dus ik kies voor de nonchalante look.
Hihi...bruine creme erop smeren....en dan aan je mooi kleed hangen :-)))
Mijn avondjurk is in bordeauw-rood met een zijde-achtig effect. Ik heb het laten maken op maat in Bangkok voor 50 €!
Zeg, wat doe jij met je suite: mama & schoonmama? Ik ga vrijdag met mama naar Linea maar een vriendin van mij beweert dat dit allemaal voor jonge mensen is?!?
Greeetzzzz Sophie
ps: gisteren aangifte burgerlijke trouw gaan doen! ben echt in m'n nopjes
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
23-3-2005 11:08:11
Hey Sophie
Ik wil mijn haar ook niet te strak. Het moet ook wat nonchalant zijn. hihi... wij komen echt in veel dingen overeen he. :-)))
Amai, je avondkleed moet wel mooi zijn. ik sta zelf heel goed met rood. Raar dat de bruid in het rood was? Niet?
Wij zijn er nog niet echt uit of we een suite gaan doen of niet.. we zouden liever geen suite doen, ik wil niet zo een trouw hebben met regeltjes en dingskes. Als alles verloopt ben ik al heel blij.
Neen, Linea is zeker niet alleen voor jonge mensen. Kijk anders eens op hun site: http://www.linearaffaelli.com/
En kijk eens naar de andere kledij dan de trouwkledij. Je zal zien: ziet er heel goed uit en niet alleen voor jonge mensen.
Wij trouwen een week ervoor in het gemeentehuis, 'k ben aan 't denken om eventueel ook iets te nemen van Linea voor die dag. Maar dat zal van het budget afhangen. Het kost zo al allemaal genoeg. :-(
Dus je was met verlof gisteren?? Allez, al een grote stap gezet...
Vele zonnige groetjes vanuit Gent
Vanessa
|
|
Sophie
|
23-3-2005 11:37:14
Hoi Vanessa,
Ja, ja, we komen inderdaad wel goe overeen :-)))
Ja, ik vind dat ook raar dat de bruid in het rood was. Nu, misschien was het doordat ze voor de 2de maal trouwde ofzo. Maar ze was ook terug in de kerk getrouwd dus ik had niet verwacht dat we daar met dezelfde keur van jurk gingen rondlopen.
Ik ga dan eens gaan kijken op de website van Linea. Maar zoals je zegt: die kledij is niet goedkoop hé! Mijn vriendin heeft er iets gekocht, super mooi maar bijna 600 €!
Ja, ja, gisteren wat gaan genieten van het mooie weer. Hebben jullie al de aangifte gedaan???
Werk jij in Gent? Ik heb ook jaren in Gent gewerkt. Zeg, anders moeten we ons e-mail uitwisselen aan elkaar ofzo? Dan kunnen we elkaar met vraagjes bestoken :-)))
Groetjes, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
23-3-2005 12:11:44
Hey
tja, misschien was het omdat het de 2e keer was. Moest ik de 2e keer trouwen (en hopelijk komt dat er nooit van!) dan zou ik ook niet terug in het wit/beige trouwen.
Tja 600 Euro is iets te veel van het goeie! ik denk dat ik gewoon ga shoppen in Gent en ik zal mijn goesting wel vinden in een gewone winkel en dan kan ik die kleren later ook nog aan doen he. In Brugge zullen jullie toch ook iets vinden voor uw mama??
Grrrr... ik wou dat ik ook kon genieten van het mooie weer. Ga direct buiten eten, 't zal deugd doen.
Wij hebben de aangifte een goeie maand geleden gedaan (7 februari, 'k weet het nog omdat het op mijn verjaardag was) En gaat het voor de wet op dezelfde dag zijn bij jullie??
Dat is een goed idee: mijn e-mail:
bocklandt.v@dalkia.be
Waar heb je gewerkt in Gent????
Groetjes
Vanessa
|
|
Sophie
|
23-3-2005 12:41:25
Hoi Vanessa,
Ik hoop ook nooit dat ik voor de 2de maal moet trouwen hoor. Maar zeg nooit nooit hé. Ik probeer er wel realistisch in te zijn.
Ik vind 600 € ook wel veel...uiteindelijk hebben we toch al een serieuze investering mogen doen voor ons trouwkleed en alle dingetjes die erbij komen.
Ik ga in ieder geval bij Linea kijken voor mama, misschien ook bij La Sposa en ik heb ook nog een boetiekje doorgekregen van een vriendin van mij waar je voor 400 € al iets kan vinden. Ik ben eens gaan rondsnuisteren op de website van Linea en je hebt gelijk: er staan dingen op voor oudere mensen.
Ik ben net naar huis geweest: zalig in het zonneke gezeten met mijn 2 poezen. En nu nog eventjes doorwerken tot 16h40.
De wet en de kerk zal op dezelfde dag zijn bij ons. Ik probeer tegen 11h30 voor de wet....dan moet ik 's morgens niet al te vroeg opstaan :-))) Daarna foto's gaan trekken en om 15h00 voor de kerk. Moet dringend eens een dagplanning opstellen. Hebben jullie nu al een fotograaf??
Ik ga je direct eens een mailtje sturen zodat je mijn e-mailadres ook hebt.
Ik heb nog gewerk op het St-Pietersplein in Gent, een 3-tal jaar. Ik vond dat enorm leuk over de middag in het lente en zomerweer.
Allez, ik stuur je nu direct een mailtje.
Groetjes Sophie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|