Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoelang op voorhand voor drukwerk kijken?

11-3-2005 19:55:06
Hallo allemaal,

Binnen een paar maandjes is het eindelijk zover voor ons.
Momenteel liggen alle voorbereidingen wat stil: we hebben onze feestzaal, de dj, de fotograaf, ceremoniemeester & wagens, live muziek, mijn bruidsjurk.

Ik vroeg mij nu wel af hoeveel maand op voorhand we naar de drukker moeten gaan???

Groetjes,
Fietje

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 496

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik11-3-2005 21:34:28

Hallo Sophie,

Wij trouwen op 10/06/2005 en ik ben afgelopen week mijn uitnodigingen gaan bestellen. Binnen 14 dagen kan ik dan mijn proefdruk gaan afhalen. Het ligt er volgens mij ook aan of jullie de uitnodigingen gaan brengen of opsturen. Wij kiezen ervoor om ze op te sturen, omdat we een heel grote familie hebben en ik in posten werk en dus niet altijd 's avonds uitnodigingen kan gaan brengen.
Groetjes Wendy

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik12-3-2005 19:38:45

Hallo,

Wij trouwen op 21 mei en zijn vorige week onze uitnodigingen gaan halen en hebben de meeste nu al verstuurd of afgegeven. Denk toch wel dat je zeker 3 maanden op voorhand moet bestellen, want ze moeten nog een proef laten zien, je moet ze goedkeuren en dan pas kan het drukken beginnen. Hou er ook rekening mee dat er begrafenissen kunnen zijn waardoor je drukker jouw uitnodigingen even opzij legt.

Groetjes,
Ingrid

Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik13-3-2005 10:38:14

Hoi Sofie,

Wij trouwen op 7 mei en hebben onze uitnodigingen einde februari besteld, het heeft welgeteld 2 weken geduurd eer wij onze aankondigingen af waren. We zijn nu bezig met een aantal persoonlijk af te geven en de rest wordt einde deze week verstuurd. Wij zijn naar een aantal drukkers geweest en die zeiden bijna allemaal dat je 2 weken moet rekenen. De datum van het versturen van de uitnodigigen ligt natuurlijk volledig in jullie handen, maar standaard wordt 6 a 8 weken op voorhand voorzien.

Groetjes en veel succes,
Sofie

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik14-3-2005 8:38:37

Hoi Sophie,

Wij trouwen op 02 juli. We hebben enkele weken geleden onze kaarten al wel gekozen. (We hebben een drukker in de familie, dus dat is wel handig). We moeten nog wel langsgaan voor de teksten op te stellen. Maar we moeten eerst nog eens langsgaan bij onze feestzaal om alles eens rustig te overlopen en de timing te bespreken.
Normaal gezien moeten ze 6 tot 8 weken op voorhand vertrekken.

Groetjes,
Ann
Nog 110 dagen!

Katrien

Meld misbruik14-3-2005 21:21:32

hoi,
wij trouwen op 21.05 en vorige week ben ik een 1ste proefdruk gaan halen en deze week geef ik nog een aantal kleine aanpassingen door aan het ontwerp.
Bij de drukker vertelden ze me dat als ze bestellen dat ze de enveloppen de volgende dag reeds geleverd krijgen..
Ik denk het verschilt bij de ene drukker en de andere.
Bij ons zeiden ze dat we zelfs nog begin mei onze menu voor op de kaarten mochten doorgeven, dus ja nog eventjes tijd dan (oef !).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...