Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

25-3-2008 21:04:58
Hoi bruidjes

Weet er soms iemand waar je mooie juweeltjes kan verkrijgen voor een huwelijk? Ik zou gaan voor parels, maar dan niet de klassieke armbandjes en kettinkjes, ik wil iets speciaal. Had leuke inspiratie opgedaan bij kerstversiering. Klinkt raar, maar kon perfet als juweel gedragen worden. Dus ik naar een winkeltje waar ze pareljuwelen maken. Maar ze zagen het niet echt zitten om dit na te maken. Ze kon eventueel wel een slotje maken aan het voorbeeldje dat ik bij had, maar dit is te wit t.o.v mijn kleedje. Weet er iemand raad?

groetjes

kelly
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1295

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 22:32:11

Hallo,
Ik heb mijn juwelen gekocht in dezelfde winkel waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, nl bij Moderna te Schepdaal. Het is een moderne versie van parels. Héél mooi, ze zijn van Linea Rafaelli.
Groetjes,
Sanne

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik26-3-2008 7:21:41

Ik vond mijn oorbellen online, via www.nacredemer.com . Mijn halsketting (met afgeplatte parels dus niet mooi effen rond) heb ik gevonden op een juwelenavond; maar de naam ontsnapt me van wat dat n weer was...
Lien, 39 dagen getrouwd :-)

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik26-3-2008 8:09:05

Hey Kelly

Bij MacLafferty in Brussegem (Merchtem) maken ze parelkettingen van strengen die zij aankopen, je kiest een paar strengen en zij maken er iets mee.
Bij Grety en Krista Vandevelde in Grimbergen kunnen ze echt parel per parel iets opbouwen. Ik heb mijn ketting daar besteld, ze zetten ze eerst op ijzerdraad (ga vanavond passen) op dat moment zie je het resultaat maar kan je nog vanalles laten aanpassen, pas wanneer je volledig tevreden bent wordt de ketting geknoopt.

Groetjes
Ellen
21-06-08

J
19-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 9:12:06

Hoi Kelly,

vanwaar ben je? Ben je al eens gaan kijken bij het elfenatelier? Ze hebben een winkel in Leuven, Antwerpen en Heist-op-den-berg. Daar hebben ze erg veel kraaltjes in alle mogelijke kleuren en ze maken er ook kettingen als je wil. Het is wel aan de prijzige kant om iets te laten maken (10 euro per uur dat ze er werk aan hebben, denk ik, plus dan nog de kralen). Ik koop er altijd mijn kraaltjes en maak het dan gewoon lekker zelf!

Beadbeauties

Meld misbruik26-3-2008 16:13:09

Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik29-3-2008 10:54:35

Dag Kelly,

Ik weet niet of je van deze regio afkomstig bent.. maar ik ben naar een kralen winkel getrokken in Bevel bij Lier - Crea Nancy ! Ik had een ontwerp voor ketting en armband gevonden van Linea Raffaelli - idem als mijn kleed en had dat dan ook graag gedragen. Maar om te kopen in het bruidshuis vond ik dit net te duur. Daar bij Crea Nancy maken ze voor U juwelen en ook aan de hand van voorbeelden die je zelf mee neemt. Of je koopt zoals ik, je kralen zelf en laat ze maken bij een bevriend iemand! Helemaal niet duur .; Ik ben nu 70 Euro kwijt voor de gehele armband en ketting .. werkuren dien ik niet te betalen ! Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen! Groetjes, Patsy 17/05/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...