Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb mijn juwelen gekocht in dezelfde winkel waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, nl bij Moderna te Schepdaal. Het is een moderne versie van parels. Héél mooi, ze zijn van Linea Rafaelli. Groetjes,Sanne
Ik vond mijn oorbellen online, via www.nacredemer.com . Mijn halsketting (met afgeplatte parels dus niet mooi effen rond) heb ik gevonden op een juwelenavond; maar de naam ontsnapt me van wat dat n weer was...Lien, 39 dagen getrouwd :-)
Hey KellyBij MacLafferty in Brussegem (Merchtem) maken ze parelkettingen van strengen die zij aankopen, je kiest een paar strengen en zij maken er iets mee.Bij Grety en Krista Vandevelde in Grimbergen kunnen ze echt parel per parel iets opbouwen. Ik heb mijn ketting daar besteld, ze zetten ze eerst op ijzerdraad (ga vanavond passen) op dat moment zie je het resultaat maar kan je nog vanalles laten aanpassen, pas wanneer je volledig tevreden bent wordt de ketting geknoopt.GroetjesEllen21-06-08
Hoi Kelly,vanwaar ben je? Ben je al eens gaan kijken bij het elfenatelier? Ze hebben een winkel in Leuven, Antwerpen en Heist-op-den-berg. Daar hebben ze erg veel kraaltjes in alle mogelijke kleuren en ze maken er ook kettingen als je wil. Het is wel aan de prijzige kant om iets te laten maken (10 euro per uur dat ze er werk aan hebben, denk ik, plus dan nog de kralen). Ik koop er altijd mijn kraaltjes en maak het dan gewoon lekker zelf!
Dag Kelly,Ik weet niet of je van deze regio afkomstig bent.. maar ik ben naar een kralen winkel getrokken in Bevel bij Lier - Crea Nancy ! Ik had een ontwerp voor ketting en armband gevonden van Linea Raffaelli - idem als mijn kleed en had dat dan ook graag gedragen. Maar om te kopen in het bruidshuis vond ik dit net te duur. Daar bij Crea Nancy maken ze voor U juwelen en ook aan de hand van voorbeelden die je zelf mee neemt. Of je koopt zoals ik, je kralen zelf en laat ze maken bij een bevriend iemand! Helemaal niet duur .; Ik ben nu 70 Euro kwijt voor de gehele armband en ketting .. werkuren dien ik niet te betalen ! Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen! Groetjes, Patsy 17/05/08