Terug naar overzicht
ik ben er al eens naar een feest geweest, eentje voor 25jaar huwelijk wel... maar het was een superleuk feest met heerlijk eten dus... de prijzen kan ik je niet mee helpen
Oei, wij hebben ons feest daar ook in juli, dit jaar, dan hoop ik dat de prijzen niet te fel gestegen zijn!Wij zijn er nogal naar trouwfeesten geweest en het was altijd heel goed!
Ja bij mij viel het heel hard tegen An. Want toen we vorig jaar gingen boeken, kende ik de zaal al wel een beetje en we waren ook tevreden over de service en de prijs viel heel goed mee, maar nu valt het eigenlijk wel hard tegen. Ze zijn serieus opgeslagen. Als ik het uittel de menu die we wilden dan kom ik ongeveer op 1000 euro meer voor ons aantal gasten.Dus dat vind ik wel veel. groetjesKarenwww.karenmaarten.be
Hey!Heb inderdaad ook al gehoord dat de prijzen er fel gestegen zijn... maar beter dat je het nu weet dan wanneer je beslist hebt!Wij hebben er al een aantal feesten meegemaakt en die vielen super goed mee. Hebben achteraf van de koppels gehoord dat ze fijne ideeën hadden en dat ze voor iedereen een andere formule proberen uit te dokteren. Dus da's wel creatief he... Leg jullie situatie en vraag eens uit. Ben er zeker van dat ze er voor open staan.Succes ermeeGroetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
hey, wij trouwen dit jaar op 6 juni in bevershof, we hebben reeds 2 feesten gehad de voorbije jaar en het was fantastisch, alles was perfect en het eten was heel lekker, we zijn vorige week ernaar toe geweest en we hebben gezien dat de prijzen veranderd zijn, ze hadden het ook wel gezegd omdat we een oude prijslijst hadden en dat het nog kon veranderen maar niet veel.