Terug naar overzicht
Hey Sandra, Is dat dan een choker die je bedoelt? Als je dat in dezelfde stof en kleur van je kleed wil, zal je het moeten laten maken, vrees ik. Of je kan zelf een repel stof vragen van je kleed en zelf iets fabriceren als je handig bent.GroetjesInes3/10/2008
Bedoel je een "colle de chien"? Ik heb dit gedragen, omdat mijn jurk er zich niet toe leende eender welk juweel erop te dragen. het is gewoon een bandje in dezelfde stof van je kleed, waarop je dan naar smaak een blomepje of kleine accessoire kan laten opnaaien. Ik heb dit gevraagd in de bruidswinkel vanwaar mijn kleed kwam, zij kregen die vraag wel vaker...GroetjesMarijke
ja Marijke, dat is wat ik bedoel, je ziet het wel veel maar ik heb het nog in geeneen winkel gezien, daarom dacht ik ook dat je't moet laten maken. Dit zou dus geen 'rare' vraag zijn als ik dit zou vragen in de winkel van mijn kleed?
allo,heb je al op de site van dressedbyjill gekeken? daar staan soms ook zo dingen bij sierraden bloemengroetjesheidi
Hoi, Bij mij zit er zo eentje bij men kleed denk ik (kijk es op sincerity site en denk dat kleed de 3335 is). Maar ik ben nog zelf niet 100% zeker dat ik dat zal dragen, ben bang voor exczeem (ken mezelf). Ze maken dit zeker in verschillende bruidswinkels hoor!
Waw Valentineeen prachtige jurk en ja, zo'n genre kettinkske had ik voor ogen.
idd dat zit bij mijn ian stuart ook... bij mij zitten er pareltjes op. het is van dezelfde stof als mijn kleed.ik denk dat je dat idd best kan navragen bij je bruidswinkel. Die kunnen dat maken van de stof van je kleed.succes!