Terug naar overzicht
Hey!Heb er al een aantal feesten meegemaakt en het is een super locatie! Wel ééntje van de betere klasse, dus wat prijzig...Het laatste feest was echter een tegenvaller. Hadden een buffetformule en tegen dat wij eraan kwamen, als laatste, was de keuze zeer beperkt en werd er niets meer aangevuld... Erg jammer! Gelukkig was er voldoende dessert want die was super...Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Dankje voor de reactie, Els !(ps: jullie site ziet er écht leuk uit !)
dank je wel ;-)Ben er graag mee bezig!succes ermee noggroetjes,Els
Hallo Joke,Ben een paar jaar terug naar een feest in De Barrier geweest. Allemaal heel mooi en sjiek enz... maar eerlijk gezegd ... het merendeel van onze tafel had nog honger na het diner. Ik ben geen overdreven grote eter, maar die porties waren daar echt minimaal en ik denk dat je er heel veel voor betaalt. Er was wel nog een middernachtsoep en broodjes voorzien, en daar stortte het merendeel zich op als hongerige wolven. Maar qua locatie e.d. absoluut niks op aan te merken. Denk dat daar toch wel ± 200 à 220 man aanwezig was, dus m.b.t. je vraag over de grootte van de zaal kan ik je niet helpen.Groetjes,An
Hallo An,Dankje voor je reactie; dat over het (krap bemeten) eten heb ik intussen nog gehoord van een derde persoon... Jammer, want ik vind de zaal echt wel mooi. Maar daar heb je natuurlijk niets aan als je met honger van tafel gaat :-)Groetjes,Joke.
@ Els: Dat laatste feest waarover je schrijft, was dat eigenlijk lang geleden ? (ik hoop een beetje dat het sinds kort verbeterd is...)Groetjes,Joke.