Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intredelied...

26-3-2008 10:10:18
Hey bruidjes,
nog 38dagen te gaan, het begint echt te kriebelen :-)
Wij komen op z'n Amerikaans binnen in de kerk ( dus eerst bruidegom met z'n mama, suite, iedereen binnen en dan als laatste bruid met papa ). Nu zijn er mensen die zeggen dat je pas het intredelied mag beginnen spelen vanaf de bruid met haar papa binnenkomt, anderen zeggen dan dat je al het lied moet laten spelen vanaf de bruidegom binnengaat? Weet er iemand hier iets meer over of hoe doen jullie dit? Ik denk dat het wel mooi is als het wordt gespeeld wanneer de bruid binnenkomt??
Succes allemaal!
groetjes, Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1082

Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik26-3-2008 10:54:50

In US en UK hebben ze een lied voor de bruidegom en de suite en een ander lied voor de bruid. Wij doen dat ook zo. Is specialer én 1 liedje voor alles en iedereen kan een beetje kort zijn.

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik26-3-2008 11:19:01

Wij trouwen ook op deze manier. Voor de intrede van mn aanstaande en familie hebben we een rustig cd'tje voorzien, Enya-stijl. Mijn intrede wordt begeleid door live-piano en zang. Vind ik toch wel specialer dan mt zn allen op hetzelfde lied binnen te komen.
Succes

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik26-3-2008 11:19:19

wij komen ook binnen zoals jullie en ook wij hebben 2 verschillende intredeliedjes

groetjes

Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik26-3-2008 22:25:11

Dag Nanouchka,

wij hebben ook nog 38 dagen te gaan, joepie!
We zullen ook 'Amerikaans' binnenkomen, en hebben live muziek. Er zal enkel muziek zijn (maar dan wel de bruiloftsmars van Mendelssohn, joepie, de enige dat je dat liedje echt kan gebruiken) als ik samen met m'n vader binnenkom.

Veel succes,
ik begin nu echt in de sfeer te komen, hopelijk jij ook!

Groetjes,
Vero

Laurie

Meld misbruik27-3-2008 6:48:27

Hey,

Gisteren met de ceremoniemeester beslist dat we ook op z'n Amerikaans gaan binnenkomen. Ik moet dus nog een extra liedje zoeken. Ik ga meteen op zoek! (We doen dus ook 2 verschillende liedjes).

Groetjes,

Laurie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...