Terug naar overzicht
In US en UK hebben ze een lied voor de bruidegom en de suite en een ander lied voor de bruid. Wij doen dat ook zo. Is specialer én 1 liedje voor alles en iedereen kan een beetje kort zijn.
Wij trouwen ook op deze manier. Voor de intrede van mn aanstaande en familie hebben we een rustig cd'tje voorzien, Enya-stijl. Mijn intrede wordt begeleid door live-piano en zang. Vind ik toch wel specialer dan mt zn allen op hetzelfde lied binnen te komen.Succes
wij komen ook binnen zoals jullie en ook wij hebben 2 verschillende intredeliedjesgroetjes
Dag Nanouchka,wij hebben ook nog 38 dagen te gaan, joepie!We zullen ook 'Amerikaans' binnenkomen, en hebben live muziek. Er zal enkel muziek zijn (maar dan wel de bruiloftsmars van Mendelssohn, joepie, de enige dat je dat liedje echt kan gebruiken) als ik samen met m'n vader binnenkom.Veel succes,ik begin nu echt in de sfeer te komen, hopelijk jij ook!Groetjes,Vero
Hey,Gisteren met de ceremoniemeester beslist dat we ook op z'n Amerikaans gaan binnenkomen. Ik moet dus nog een extra liedje zoeken. Ik ga meteen op zoek! (We doen dus ook 2 verschillende liedjes).Groetjes,Laurie