Terug naar overzicht
hehe toch nog mensen die ook iets anders nemen.je hoort tegenwoordig niet anders dan linea en rembo, niet dat die niet mooi zijn maar het lijkt wel of er niks anders bestaat. En er zijn zo'n mooie andere jurken. De mijne komt bijvoorbeeld van bochet.Ook ik ben er gelukkig mee.Veel plezier met je kleed!sandy
Ik heb ook geen Rembo of Linea, was te simpel voor mij. Ik hou van de klassieke trouwjurken en heb er dus eentje gekozen van Pronovias (Trueno). Wit met een hele, hele lange sleep. Vind Rembo en Linea ook te duur voor wat het is, hangt bijna geen stof aan. Tanja,Hadden ze daar veel keus bij Jagré? Ik ben ernaast geweest, bij Le Chapeau. Ze waren daar super vriendelijk en hebben echt tijd voor me genomen. Weet je of ze er een grote keuze van Ian Stuart en Justin Alexander hadden? Thank. NathalieGroetjes, Nathalie
Mijn jurk is er eentje van Marylise, ik vond Rembo en Linea wel mooi. Maar tegenwoordig zie je nog maar enkel deze merken. Het komt me langs mijn oren uit, ik wou er geen zoals al de anderen.Groetjes Isa
Mijn jurk komt van Christel Boone in Gent. Is een winkeltje waarbij de ontwerpster zelf alles maakt en zorgt voor de pasbeurten. Vond Linea en rembo ook mooi maar konden toch niet tippen aan dit kleed. En de prijs van dit kleed volledig op maat gemaakt is echt niet zoveel duurder!
Hey!Ik was heel tevreden van de service bij Jagré - slechtere ervaring opgedaan bij Le Chapeau. De prijs is daar sowieso ook beter!Enne... Als ik ook nog even mag afgeven op Rembo en Linea ;-) Ik vind veel van die jurken niet afgewerkt! Zo in flardjes, dat vind ik maar niks - noem me ouderwets, maar toch vind ik dat. Ik heb uiteindelijk een kleedje van Flor'Inne gekocht. Niet zo bekend, maar wél wat ik graag zie (en... afgewerkt!)Groetjes,Nele
Zeg meiden, laat het ons gezellig houden hé!Er hoeft hier niet afgegeven te worden op één of ander merk van bruidsjurken!Of je nu in een Linea, een Rembo, een Bochet, een Mathyoro of een Flor'inne trouwt: het is onze huwelijksdag!Iedereen is mooi in z'n eigen bruidsjurk en zal schitteren!Iedereen heeft zijn eigen mening over bruidsjurken. We zijn hier toch op dit forum om vragen te stellen aan elkaar en niet om kwetsend over te komen.Sandy heeft in een vorig berichtje verduidelijkt wat ze bedoelde met haar uitleg van uniek zijn dus da's verduidelijkt.
Juist Sophie,Ik hoop namelijk ook om te 'schitteren' in mijn Rembo-kleedje...Iedere bruid kiest toch het kleedje dat volgens hen het mooiste is..