Terug naar overzicht
Dag Sylvia,Alvast een dikke proficiat met je zwangerschap en de trouw.Ik ben ondertussen bijna een jaar getrouwd en was ook zwanger toen we trouwden. Wel nog niet zover, was 15weken. Onze huwelijksreis was wel al geboekt, gingen naar jamaïca. Alles is prachtig verlopen maar heb later vroegtijdige weeen gehad. Soms denk ik dat het mss wel met de lange vliegtuigreis zou kunnen te maken hbb. Ben daar natuurlijk niet zeker van. Ik zou je toch aanraden om iets dicht bij de deur te nemen en het rustig aan te doen. Vliegen op 6maanden is volgens mij ook verboden en een lange autoreis lijkt me ook niet alles. Als je bent zoals velen moet je om het half uur naar toilet :-)Plan de reis dus niet te ver maar ga zeker nog op vakantie! Want dat zal er de eerste maanden niet inzitten.Ook nog een goede raad: neem mss een volledige annulatieverzekering. Je weet maar nooit wat er gebeurt.Alvast veel succes met de trouw en de baby!!Groetjes
je mag maar vliegen tot 30 weken geloof ik.. ik was er 24 en bij mij deden ze al lastig op de luchthavenje kan misschien de caractere boek gaan halen, die bieden luxe hotels aan in frankrijk, italie enzo
Een leuke bestemming dicht bij huis is toch ook fijn. Als ik jou was, zocht ik een luxehotel met lekker eten en veel ontspanningsmogelijkheden. Frankrijk, Italië (Sardinië is geweldig) ...