Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Up to You

26-3-2008 14:25:22
Hallo,
Wij trouwen in september in Domein Martinus en zij werken met een vast dj-team. Heeft er iemand een idee hoeveel up to you vraagt voor een huwelijksfeest?

Bedankt!

Marjan

Marjan
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1096

Karen
27-9-2008
 Meld misbruik26-3-2008 15:04:38

Hallo Marjan,
Wij hadden vorige week een afspraak met Up to You. Zij vragen bij ons €650. Dit is een forfetaire prijs met alles in. Dus geen extra kosten als 't feest later duurt als een bepaald uur. 't Is niet goedkoop, maar we hebben een heel goed gevoel bij hen. Ze komen heel professioneel over en hebben nog leuke tips gegeven voor ons avondfeest.
Maak zelf eens een afspraak om te kijken of jullie 't bevalt.

Groetjes
K.

LeBart

Meld misbruik26-3-2008 15:56:13

correctie ... bij sint martinus moet je de installatie van up-to-you nemen ... de dj die mag je naar believen kiezen.

cheers, dj LeBart

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik26-3-2008 16:42:21

Klopt,je MOET NIET met hun DJ werken,maar wel met hun installatie deze is 200 euro + 6% btw.
Wij geven ons feest daar ook...maar werken zeker niet met hun DJ, met welke weten we nog niet,we hebben er nog wel tijd voor wij trouwen pas 8/8/2009.
En wanneer trouwen jullie?

Groetjes,
Debby
8/8/2009
wesley-debby.bruiloftsite.nl

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik26-3-2008 17:14:27

Op 6 september. We hebben volgende week een afspraak met de DJ. 650 euro lijkt me wel veel, niet?

Marjan

veerle
21-9-2007
 Meld misbruik26-3-2008 22:45:41

Hoikes,

Wij hebben ons trouwfeest ook in Domein Martinus gegeven en hebben met Up To You samengewerkt. Het hele feest was in 1 woord: SUPERFANTASTISCH. Van het begin tot in de vroege uurtjes. Vanaf 00:15 uur zijn we de dansvloer op gegaan, na nog wat opdrachten en dergelijke en we zijn er pas om 5 uur afgekomen. De Dj was echt super! En dat is toch hetgene wat een feest tot een succes maakt, naast het overheerlijke eten en de vlotte bediening van Lode en zijn personeel. Ons trouwfeest was echt af. Dus een aanrader!

Groetjes Veerle en Stefan
21/09/2007.

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik27-3-2008 9:55:17

Dank je!
Altijd leuk om te horen dat het daar goed is! We hebben woensdag een afspraak met Up to You en dan zien we wel he!

Bedankt voor je berichtje
Marjan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...