Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

26 april 2008

26-3-2008 15:20:25
Op 26 april 2008 stappen wij ook in het huwelijksbootje. Nu is het echt aftellen geblazen, nog 31 dagen en het is zover.
Op de site heb ik al verschillende koppels gezien die ook op deze datum trouwen. Misschien is het leuk om een lijstje te maken met alle koppeltjes die dan trouwen!!
Noteer dan je naam, plaats en uur:

Joskedp in St-Niklaas om 11u

Jozefien
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 859

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 17:08:36

Hallo Jozefien,

Wij trouwen ook de 26sten, in Oostende dan wel.

Hier is het aftellen nog niet echt bezig want er moeten nog veel kleine zaken geregeld worden.
Daarnaast heeft onze hond kanker en zullen we hem binnenkort moeten laten inslapen. Enerzijds kijk ik dus vol verwachting uit naar de 26ste maar anderzijds geeft het een wat wrang gevoel.

Zijn bij jullie alle voorbereidingen al achter de rug?

Sylvia
26-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 19:01:45

Wij trouwen op 26 april in Temse om 11u30. Morgen nog een maa,dje ze. Al onze voorbereidingen zijn getroffen, tot zelfs alle kleine. Wij wachten enkel nog op de verwittigingen. Laat ons hopen dat het weer meevalt?
Heb gezien da jij in St. niklaas trouwt, waar gaan jullie foto's laten nemen? Hebben jullie een binnenlocatie?

Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 21:29:54

Wij behoren dan ook tot de gelukkigen!

We moeten wel nog veel regelen zoals:
misboekje, ondertrouw, muziek, nog leren dansen op ons nummer, bloemen, tafelschikking, suitevorming en alle afspraken met de ceremoniemeester... aaah en ik heb geen tijd om het te regelen door druk druk druk op het werk (ik ben nog 3 weken in het buitenland!)! Kalm blijven zeker?

Veel plezier op jullie dagje en we duimen voor mooi weer, nietwaar?

Jozefien
26-4-2008
 Meld misbruik27-3-2008 8:58:42

Het meeste is bij ons wel geregeld, enkel nog een paar kleine details en met iedereen concrete afspraken maken.
Ik keek er heel erg naar uit, maar op het moment zijn er heel wat gemengde gevoelens want mijn schoonbroer is dit weekend plots overleden en mijn grootvader is opgenomen in het ziekenhuis.
We zullen er wel doorgeraken ze, maar het zal niet makkelijk zijn.
Laat ons toch alleszins hopen dat het inderdaad supermooi weer gaat zijn.

Als vervoer gebruiken we een lijnbus dus ons thema voor de foto's is openbaar vervoer. We gaan dus ook foto's gaan trekken op het station van st-niklaas.
En voor de groene toets gaan we toch gewoon naar het stadspark gaan, bij gebrek aan inspiratie en omdat we ook niet te ver willen rijden.

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik27-3-2008 13:36:40

hallo Jozefien,

Dat is helemaal niet leuk voor jullie! Ik duim in ieder geval dat jullie opa spoedig aan de beterhand is en jullie dag van nabij kan meemaken.
Ja, wij hebben het de afgelopen maanden ook al een paar keer kunnen merken: geluk en verdriet liggen soms dicht bij elkaar. Gelukkig hebben wij nog geen mensen moeten afstaan in deze periode, maar er zijn wel een paar zwaar zieken.
Tracht toch nog een beetje te genieten en wees vooral blij dat je elkaar hebt!

Liefs,

Soetkin

griet

Meld misbruik28-3-2008 13:24:03

Hey,

Wat grappig! Mijn partner en ik trouwen op 26 april 2008 om 11u15 in het stadhuis van Sint-Niklaas, we zullen elkaar dus wel tegenkomen op de trappen :-)

Bruidsboeket moet nog geregeld worden, en we 'wachten' inderdaad ook op de bevestigingen. Op onze kaart stond om hun aanwezigheid te bevestigen voor 7 april. Dus binnen dit en twee weken zullen we wel een beter zicht hebben op de gasten... en dan komt een moeilijke opdracht: de tafels samenstellen :-)

Wij eten 's middags in Sombeke (De Verwondering) en zouden graag foto's nemen aan de Schelde of Mira-brug... maar bij slecht weer hebben we helaas geen alternatief... suggesties zijn welkom ;-)

En raar maar waar... ik heb nog steeds totaal geen stress... dat komt misschien omdat ik ondertussen 12 jaar samen ben met m'n partner en we reeds 3 kindjes samen hebben, die dan ook onze bruidskindjes zullen zijn.

Tot 26 april wellicht!

Griet

Sylvia
26-4-2008
 Meld misbruik30-3-2008 21:10:45

Al 2 in St. Niklaas. Vraag me af er nog koppels trouwen in Temse die dag? Ja binnenlocatie hier ook totaal geen idee?
Zenuwkes zijn hier toch wel al beetje aanwezig hoor

Jozefien
26-4-2008
 Meld misbruik31-3-2008 8:34:54

Hey Griet,

wat leuk zeg, wie weet zien we elkaar inderdaad. Maar amai zeg, het is echt wel kort op elkaar he. Het zal snel moeten gaan dan, eventjes binnen - en buitenspringen! Ik hoop dat het dan wel niet afgerammeld gaat worden.
Het zal waarschijnlijk wel een populaire datum zijn! Voor mij alleszins wel.

Tot 26 april he griet!
groetjes Jozefien

Evy
26-4-2008
 Meld misbruik1-4-2008 16:02:04

Hoi Jozefien

Wij trouwen dan ook! Om 14u in Gullegem. Wij zijn vorig jaar op 26 oktober al getrouwd voor de wet. Bij ons is het meeste geregeld, enkel nog de bloemen en nog nadenken over de tafelindeling!
Veel succes!
Evy

griet

Meld misbruik2-4-2008 22:00:45

Jozefien,

Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Hebben jullie suggesties voor foto's binnen? Ach, we zullen maar hopen dat het niet regent zeker?

Zaterdag gaan we naar Wouter Van Bellingen om even te overlopen wanneer we iets persoonlijk in de dienst kunnen brengen aangezien iedereen die dag slechts 15 min krijgt en we geen kerkelijk huwelijk hebben.

Nooit gedacht dat 26 april zo'n populaire trouwdatum zou worden... en wij die bewust niet in het hoogseizoen wilden trouwen omwille van de drukte :-)
Tja, 1 en 2 mei die daarop volgen zullen daar alles mee te maken hebben zeker?

Jozefien, je kan me bereiken op grietje26@yahoo.ie

Veel succes nog,
Griet

Jozefien
26-4-2008
 Meld misbruik14-4-2008 11:17:38

Wow, nu beginnen de kriebeltjes toch wel al te komen ze!! Volgende week zaterdag is het al zover!! Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.

Een echte locatie voor binnen hebben we niet, enkel het station. Zal ook wel leuk zijn denk ik!

groetjes,
Jozefien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...