Terug naar overzicht
Hoi Laura!Ik heb hem bezig gezien tijdens het huwelijk van vrienden en ik vond hem schitterend! Hij was ontzettend vriendelijk en had alles voorzien. Volgens mij kan je geen betere treffen!Veel succes!!
Hoi Laura,Wij gaan ook in zee met Eddy en Black and White. Eddy is idd schitterend, "effe bellen en Eddy zalt vertelle", klopt volledig!Black and White is ook niet slecht.Ik heb contact met de manager François, en is zeer behulpzaam en soepel. Het duurt wel lang voor je antwoord krijgt op je mails, maar ja, das het minste. De limo's lijken me zeer goed onderhouden, en zeer modern. Voor de rest is het voor ons ook nog afwachten hoe alles verder verloopt. Maar ik raad het zeker aan!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Wij hadden ook eerst voor Eddy gekozen. We hadden een eerste afspraak bij ons thuis, waar hij nooit is komen opdagen. Toen we hem daarover belden, wist hij zelfs helemaal niet meer wie wij waren...Het gaf ons geen vertrouwen om met hem verder te gaan...
Wij hebben al 2 keer een limousine gehuurd bij black and white, wel niet voor een trouw maar wij waren er toch heel tevreden van. Vriendelijk, mooie en goed onderhouden limo's en wij hadden 2 keer een geweldige chauffeur.veel succes
Dit was even schrikken van het negetieve berichtje. Ik heb al verschillende koppels doorgestuurd naar Eddy en allemaal zijn ze even tevreden over hem. Misschien is dit 1 negatieve berichte te verwaarlozen. 'K zou zeggen, neem Eddy en je zult er geen spijt van hebben.Veel succes
Wij vinden eddy wouters geweldig! En ht is toch belangrijk dat je een ceremoniemeester hebt waar je je thuis bij voelt hé?!Heeft ook huwelijk van vriendin gedaan; alles verliep vlekkeloos (ondanks probleempjes!) en toch gedraagt hij zich niet te opvallend, echt doen!
Hoi Laura, Wij doen eveneens beroep op Eddy en het contact is steeds even vriendelijk en aangenaam geweest.Het verbaast mij hier te lezen dat hij op een afspraak niet aanwezig was want hij is echt wel heel begaan met zijn job.Het is echy "ne crème van ne vent!".Elke keer als ik hem hoor of mail doet hij mij lachen en voel ik de stress verdwijnen (nog 20 dagen en het is zover dus de spanning is te snijden).Wij hebben voor onze suite een wite limo van bij B&W gehuurd en het contact is vlot verlopen.ik denk dat je hier 2 goede referenties hebt, dus ik zou zeggen ga ervoor!SuccesSOPHIE18 APRIL 2008