Terug naar overzicht
hoi nena,wij hebben het zo gedaan:door de jaartjes heenhebben we het van lepeltjes tot steen..daarom stellen we centjes op prijs...als extraatje voor onze huwelijksreis!!!succes!06-06-2008
hallo Nena, wij hebben het volgende genomen.Onze huisraad is reeds in kannen en kruiken maar ons spaarvarken kan wel nog wat gebruiken.Veel succes nog Mvg, Annelies
Hey,Wij hebben dit:Mocht u ons met iets willen verrassen,dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.Of: (rekeningnummer)Groetjes,Laurie
Wij hebben op onze uitnodigingen staan: geen potten of pannen, wel huwelijksreisplannen! Gevolgd door een envelopje en rekeningnummer.x
wij hebbenwe hebben al potten en pannenmaar ook nog duizend-en-één plannen|V| en rekeningnr.groetjes
HeyDeze vind ik een mooie maar mss wat te lang voor een uitnodiging, ik wil het zelf wel:Een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor jullie niet bedenken.Bloemetjes zouden niet misstaan maar verwelken als we op huwelijksreis gaan.Het enige dat ons hindert is dat ons spaargeld is verminderd dus mocht uons iets willen schenken dan mag u aan een centje of aan onze bankrekeningdenken.Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Hallo,wij hebben vermeld:liefst geen bloemen of geschenken... Hopelijk neemt u het niet kwaad op en maakt u ons blij met een envelop...GroetjesDiane 17/5/08
Hey, Dat is altijd een beetje lastig natuurijk. Wij hebben voorlopig het volgende:Uw aanwezigheid is onze grootste wensWilt u meer doen dan deze vervullenDan kunt u misschien ons spaarvarkentje helpen vullen.Maar mijn vriend vind dit zelfs nog een beetje 'erover'....Volgens mij is dit tekstje goed...we zien wel!Veel succesIlsekristofenilse.bruiloftsite.nl
Ik ben ook op zoek naar leuke cadeau tip's deze vond ik wel leuk, onze uitzet is compleetons huis is aangekleeddus mocht u toch iets willen schenken dan weet u waarschijnlijk waaraan wij denken ( en derna kan je nog een enveloppe zetten)Vele groetjes valerie
Wij hebben het volgende genomen: Liefst voor ons huishouden geen geschenkenmaar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken! en dan een envelopje en het rekeningnummer.Groetjes,Evy
Wij hebben het volgende genomen:Een ding waar we beide van dromen, Een strand vol palm bomen.Foto’s van de Franse zeewaar wij surfen met ons tweeHet enige wat ons daarvoor nog hindertIs ons saldo dat sterk is verminderdDus mocht je ons wat willen schenkenDan weet je waar wij aan denken.Maar niet te vergetenwil ik je dit alvast laten weten jullie aanwezigheid en lachZijn het mooiste geschenk voor onze huwelijksdag.En wil je ons toch verrassenDan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.Groetjes Anja
Op welke site vind men voorbeelden van huwelijksuitnodigingen? Heb al zitten zoeken, en vind niet direct iets nuttig. Wij trouwen op 12/06.
Ik had iets zoals dit in gedachten: Bloemen en planten eten onze poezen op, Onze uitzet is ook al helemaal top! Geeft u ons toch graag een presentje, denk dan aub aan een omslag met een centje! Maar we moeten snel beslissen...