Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Justin Alexander

13-3-2005 10:33:39
Hallo meiden,

Ik heb ondertussen mijn jurk al, maar zoals iedereen begin je dan na een paar weken te twijfelen, heb ik wel de juiste keuze gemaakt. Dat gaat dan wel over bij de 2e pasbeurt. Wat ik wou vragen, weten jullie hoeveel een jurk van Justin Alexander kost??? Ik heb er nu eentje van Pronovias, maar Justin Alexander en Ian Stuart kwamen ook in aanmerking. Ian Stuart is toen afgevallen omdat de jurk die ik wou 2900 Euro kostte. Maar van Justin Alexander heb ik de prijzen nooit geweten.
Alvast bedankt.

Nathalie

Nathalie
17-12-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 645

Van Damme

Meld misbruik14-3-2005 14:34:27

Hallo,

Ik weet niet wat de prijs is.
heb zelf ook een kledje van Pronovias.

Sophie

Sophie

Meld misbruik14-3-2005 15:27:38

Hoi Nathalie,

Een gouden raad: eens je je jurk gevonden hebt: kijk niet meer naar andere jurken!
Want dan slaat de twijfel maar toe!
Ik twijfel al 3 maand of ik de juiste keuze heb gemaakt maar ik ben er zeker van: eens we onze jurk terug aanhebben zullen we overtuigd zijn.

Groetjes,
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...