Terug naar overzicht
Is inderdaad vervelend, maar nogal laat om daar nu mee af te komen.Twee oplossingen: 1. afvallen, maar tegelijkertijd zeker sporten: spierverstevigende oefeningen voor de armen - geen bodybuildingachtig gedoe, maar oefeningen om de 'lange spiervezels' te verstevigen.2. het model van trouwoutfit kiezen dat de sterke punten van je lichaam benadrukt en de aandacht afleidt van de zwakkere punten. Bijvoorbeeld: ik heb mooie rechte schouders en slanke, lichtjes gespierde armen. Mijn buik ben ik niet 100% tevreden mee: gaat als ik iets gegeten heb nogal snel 'uitsteken'. Gevolg: mijn trouwoutfit zal bovenaan bestaan uit een bustier mét balijnen: aandacht gaat naar mijn schouders en armen en als ik gegeten heb, wordt mijn buikje mooi op zijn plaats gehouden dmv de balijnen. De balijnen zorgen er ook voor dat er geen 'rolletje' te zien is als ik neerzit.Is er geen mogelijkheid om een mouwtje te zetten aan de trouwjurk? Niet van die pofdingen (doet je armen gigantisch lijken), maar een nauwaansluitend mouwtje tot net boven je elleboog dat tot aan je schouder loopt...
Hoi Kathy,Ik heb, net als jij, gelet op de punten die ik ik wilde accentueren. Bij mijn buik, hetzelfde als bij jou.Het enige wat ik minder mooi vond, was het probleem aan mijn armen, maar dat kon weggewerkt worden. Is dus niet zo goed gelukt.Och, ik ben nu niet het type dat veel stil staat, dus zal het minder opvallen, maar toch...
Mijn oplossingen voor mijn bovenarmen:1) een wat bruiner huidskleurtje doet wonderen: onder de zonnebank dus.2) Een stola aanschaffen3) spierverstevigende oefeningen specifiek voor je bovenarmen.
Hey Sabine,Als je voor de rest daarop gelet hebt, dan zal het volgens mij niet te veel opvallen, want mensen zullen juist naar de dingen kijken die je hebt proberen te accentueren.Misschien een losse sjaal die je zo losjes laag op de schouder en een stukje over de bovenarm draagt...?
Heb idd een mooie sjaal
Ben dus weer aan 't babbelen in de naam van m'n ventje. 't Is dus Sabine hier he
Hallo,Je kan eventueel aan de bruidswinkel vragen of het niet mogelijk is om de dunne bandjes weg te halen en een iets breder lint laten lopen van één "vetkwalletje" achter je hals naar het ander "vetkwalletje". Dit is slechts een kleine aanpassing voor de naaister en het verbergt de kwalletjes achter het lint.Groetjes en succes,Liesbeth
Hey Sabine!Ik heb dat probleem ook, en ik ben daarom begonnen met Callanetics. Daar is namelijk een oefening specifiek gericht op de bovenarmen, om die strakker te maken. En ik moet zeggen: het helpt. Maar op één week krijg je dat echt niet weg, hoor, tenzij je het vet laat wegzuigen of zo ...Misschien kan je een vestje over je kleed aandoen (zo'n bolero) of een stola of een sjaal. Groetjes, Karen13/9/2008