TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
19-9-2008
|
27-3-2008 11:10:06
Hey Kathy. Vermits wij beiden in het nachtleven werken hadden wij een soortgelijk probleem: 80% van onze genodigden zijn jonge mensen uit dezelfde branche, echte fuifnummers dus. Toch wilden wij ook rekening houden mt die overige 20% want uiteindelijk wil je toch dat IEDEREEN zich amuseert op je feest, niet? kMag er niet aan denken dat mn lieve opa om 12u al naar huis gaat door al dat jong geweld. Wij hebben dus een dj genomen die bij ons int danscafé draait, zn nummerkeuze is supervariërend: van oude meezingers tot vlaamse shlagers tot de vette beats van tegenwoordig. We hebben afgesproken dat hij zeker tot 2u, zelfs 3u vanalles draait, nadien mag hij zich eens goed laten gaan voor de harde kern die dan nog aanwezig zal zijn. Zo is er voor elk wat wils. Ok, tis jouw feest mr ik vind dat je toch met iedereen wat rekening moet houden. Succes met de zoektocht.
|
|
LeBart
|
27-3-2008 11:13:50
damn ... had ik nog geen boeking gehad voor die avond had ik dat met plezier gedaan. het is niet elk trouwfeest gegeven la rock01 door de boxen te laten schallen.
dj LeBart
|
|
Kathy
2-9-2008
|
27-3-2008 11:55:13
Hey Charlotte,
Had daar idd ook al aan gedacht, maar ik wilde op dat gebied geen enkele compromis. Wij gaan voluit 100% voor techno, trancy flippy muziek. Ik ben héél specifiek op zoek gegaan naar een locatie met twee zalen. De twee zalen moesten onmiddellijk naast elkaar liggen (zodat pendelen tss de twee zalen gemakkelijk gaat), maar moesten echt van elkaar kunnen afgesloten worden. Ik heb héél lang gezocht omdat ik locatie en muziek de 2 belangrijkste factoren van mijn feest vond, maar na 1,5 jaar zoeken, hebben wij de perfecte locatie gevonden. Als ik naar van die bull shit muziek zou moeten luisteren, dan vrees ik dat ik het zelf om 12u afbol, want ik word daar echt ongelooflijk slecht gezind van.
|
|
kris
|
27-3-2008 13:09:43
Kathy, ik denk dat je het antwoord op je vraag al zelf hebt gegeven... Als je een stevig budget hebt....vraag één van de Kozzmozz dj's...bv. T-Quest, Kr!z,... Niks is onmogelijk.
Nog iets anders: Als ik het goed begrijp heb je 2 zalen...heb je dan ook muziek (discobar) voorzien voor de niet-techno zaal?
|
|
Kathy
2-9-2008
|
27-3-2008 14:07:01
Goh, mocht dat kunnen, dat zou super zijn, maar denk dat dat budgetgewijs niet mogelijk zal zijn om iemand zoals T-Quest op mijn trouw te krijgen. Ben daar nu niet zo 100% in thuis, maar denk dat die mannen al gauw 1000 - 1500 euro krijgen voor een set van 2 uur... Het zou natuurlijk wel superfantastisch zijn, maar denk dat het een droom zal blijven. Neen, ik hoop iemand te vinden die toch wel vrij vette muziek draait, maar voor een 700 - 800 euro van 23.00u tot +/- 4.30u wil komen draaien. Ik weet dat dat geen mega budget is, maar ik heb dan ook geen mega budget voorhanden, spijtiggenoeg.
Om op een andere vraag te antwoorden: muziek in de andere zaal zal een playlist via laptop worden. Het is zeker niet de bedoeling dat de mensen in de andere zaal daar volledig zonder muziek zitten. De andere zaal wordt dus meer 'mainstream' muziek.
|
|
LeBart
|
27-3-2008 14:21:40
Cathy ... misschien eens informeren bij tomazz (Switch elke zaterdag) die draait normaal gezien vanaf 400 euro.
|
|
Kathy
2-9-2008
|
27-3-2008 16:39:36
@ Lebart: thanx for the info, zal zeker eens informeren. Heb die zeker al aan het werk gehoord en meen me te herinneren dat die best goed was.
|
|
kris
|
27-3-2008 16:43:46
Tomaz inderdaad, prijs weet ik niet maar vanaf 400 Euro is misschien voor 2 uur (?) en dan heb je nog een uur of 3 op te vullen... + nog huur installatie? Heb even rondgekeken en kwam op volgend alternatief: dj Stimulax van Ronse, draait: Deep Techno,EBM&New Beat(80ies), (old)Elektro,German Techno and early detroit-techno/House. Het betere werk dus (winnar klep2party en winnaar andere met nevenproject: dulax dj's Tel: 0479/72-59-93
|
|
Kathy
2-9-2008
|
27-3-2008 16:50:19
Direct Stimulax eens googlen. Moet eerlijk zeggen dat de naam mij volledig onbekend is, maar dat wil allesbehalve iets zeggen. Zie daar detroit-techno tussen staan, interesting.
Installatie heb ik al gehuurd. Allé, tis te zeggen: installatie in de zin van boxen en lichten. Hun draaitafels moeten ze zelf meepakken.
Dank voor de hulp.
|
|
Rik
|
27-3-2008 19:46:36
Hallo Kathy, wij hebben een uitgebreide techno-collectie: van new beat..retro..dance..trance..hardstyle/jump. De bekendste hebben we zelfs enkele tientallen met videoclip. Ik draai met Traktor, was 1ste winnaar in DJ-contest van de producent: native instruments ism de Berlijnse DJ Mijk Van Dijk http://www.discogs.com/artist/Mijk+Van+Dijk
meer: info@discovideo.be mvg, Rik
|
|
Michiel
|
27-3-2008 20:42:46
www.sounddelight.be
neem zeker contact zal mijn referenties & manier van werken uit de doeken doen bij een vrijblijvende afspraak£.
catacombes, break...
|
|
LeBart
|
27-3-2008 22:37:11
met alle respect Rik ... maar "wij hebben een uitgebreide techno-collectie: van new beat..retro..dance..trance..hardstyle/jump" dat is geen techno !!
|
|
kris
|
27-3-2008 22:40:03
djuu LeBart, je was me net voor..... :-)
|
|
sarah
17-5-2008
|
28-3-2008 7:47:26
tja rik geeft niet op hoor...
heeft nog niet door dat 9/10 bruidjes het intussen irritant vinden en nog liever 3 uur op het internet surfen om iemand te vinden dan dat ze sms-kes willen krijgen dat tante christine met hun man slaapt deze nacht...
|
|
Rik
|
28-3-2008 9:14:00
@Bart...techno, what"s in a name...voor 'mij' is het de verzamelnaam voor de subgenres die ik opnoemde. Datgeen wat hier bedoeld wordt, noem ik 'hard trance'. Is eigenlijk allemaal te wijten, waarop ik mijn muziek catalogeer in traktor én de manier waarop ik alles er weer uit weet te vinden. Het zit dan ook vol met 'sleutelwoorden' (klein internetje)ivp slechts een 'genre', 'naam & titel'.De 'techno' waar jij het over hebt, heeft ook 'trancy geluiden'...van daar mijn keuze om techno 'hard trance' te noemen. De persoon in kwestie heeft het ook over 'trancy flippy'.
|
|
Rik
|
28-3-2008 9:28:52
@Sarah...het lijkt er meer dat het vooral jij bent, welke mijn aanbod 'irritant' vindt. Voorlopig geef ik niet op nee,...pech hé? Ik ben nog maar begonnen (lol).
|
|
LeBart
|
28-3-2008 9:33:41
niet dat de discussie hier op zijn plaats is maar als jij techno en hardtrance over dezelfde kam scheert zegt dat genoeg over je kennis van het concept TECHNO.
tiesto, van buren, cor fijneman = trance hawtin, vath, pierre, dave clarke, ... = techno coone, furax, dana, korsakoff = hardstyle, jump, hardcore
en geloof het of niet ... ze klinken redelijk verschillend van elkaar.
|
|
Rik
|
28-3-2008 9:34:03
@Kris...sorry maar, je bent ook niet akkoord met de genres welk ik voorstel, terwijl...je zelf spreekt van: "New Beat(80ies)- (old)Elektro - House" ...dat moet dan ook 'techno' voorstellen? Stond ook in mijn berichtje dacht ik?
|
|
Rik
|
28-3-2008 9:40:38
@Bart...je hebt gelijk, dit is geen discussieforum eigenlijk. Misschien kunnen we dit forwarden naar Native Instruments en Mijk Van Dijk.
|
|
Rik
|
28-3-2008 9:44:07
Aangezien ze reeds een track van mij op Topradio gedraaid hebben, maak ik mij eigenlijk geen zorgen over mijn muziekkennis.
|
|
Kathy
2-9-2008
|
28-3-2008 9:48:24
Wow, direct een hele discussie.
Allemaal bedankt voor de hulp.
Nog even mijn standpunt: ik zoek iemand die techno kan draaien. Voor mij is technogeluid: Richie Hawtin (blijft de beste DJ ooit), Takyu Ishino (Berlin Trax blijft de beste set ooit), Sven Vath, Dave Clarke, Derrick May, Adam Beyer and so on. Dat is wat IK het liefste hoor.
Ik ben gerust bereid een compromis te sluiten en voor een DJ te gaan die niet enkel techno draait, maar bv. ook wat trance invloeden in zijn muziek heeft. Persoonlijk ben ik geen grote trance fan, maar het voordeel van trance is dat het voor wat meer mensen toegankelijk is. Same thing with Electro: not a big fan, but hey I can live with it.
Al deze genres zijn voor mij sowieso a hell of a lot better dan Radio Donna op mijn huwelijk.
Gegroet, gij allen.
|
|
Kathy
2-9-2008
|
28-3-2008 9:52:19
En btw ik heb een gloeiende hekel aan hardcore en jump. Dan nog liever een kwelende Mariah Carey door de boxen.
|
|
LeBart
|
28-3-2008 9:56:17
kathy ... een andere mogelijkheid is Jay Lee ... die draait regelmatig met redhead, is nog niet de grote naam maar hij zat wel in de shortlist (laatste 10) van de fuse dj contest.
Bart
|
|
Kathy
2-9-2008
|
28-3-2008 10:57:02
Ga me dit weekend eens bezighouden met het beluisteren van enkele tracks van de voorgestelde DJ's. Alvast bedankt voor de hulp. Houd jullie niet in: als je nog namen mocht weten: gooi het gerust in de groep.
|
|
kris
|
28-3-2008 13:07:39
Rik: ik probeer Kathy te helpen in haar zoektocht naar een dj die techno kan draaien. Als je het nog niet doorhad: ik maakte hier geen reclame voor mezelf terwijl jij hier niks anders doet. Je leest bijwijlen zelfs de vraag niet,laat staan dat je een poging doet om de vraag te beantwoorden, nee, je ploft er telkens jezelfde zinnetjes (copy paste)op. Ikzelf heb er niks op tegen (alhoewel dit niet mijn stijl is van werken), maar hoe dat overkomt bij de mensen die dit forum gebruiken om soms geholpen willen worden, da's een andere vraag! Bij één van mn voorstellen beveelde ik Stimulax aan die Techno kan draaien maar ook andere genres: New Beat(80ies)- (old)Elektro - House. Ik heb dus nooit beweerd dat dit techno is, terwijl jij dat in je betoog wel doet. Zei gerust, ikzelf weet wat techno is en ik weet ook (en durf ervoor uitkomen) dat ik geen 6 uur aan één stuk dit genre KAN of wil draaien. Ik ben dus ook niet te beroerd om andere dj's aan te bevelen....en dat beste Rik zie ik jou hier nog niet onmiddellijk doen! Voor jou zijn de andere dj's je concurrenten, voor mij zijn andere dj's collega's....da's een groot verschil. Je manier van doen is iets te doorzichtig en dat is hier waarschijnlijk al bij velen opgevallen... voor mijn part doe je maar verder zoals je bezig bent, je profileren als de alleswetende en kunnende superdj, ik heb er gene last van en zal geen opdracht minder hebben. Ik kom er alleen maar tussen als je mijn woorden verdraait of als iemand het vak van dj belachelijk maakt, dat laat ik niet gebeuren, daarvoor sta ik al veel te lang in het vak. En voor de rest probeer ik hier de mensen te helpen, zoals trouwens ook Lebart hier doet. Greetz.
|
|
kris
|
28-3-2008 13:27:19
Kathy: nog een naam: dj Ghost, speelde op i love techno 2000, 2004 en 2007. Stijl: van techno tot hard dance. www.djghost.com De prijs? tja, da's weer wa anders... daarvoor effe contact opnemen met hem. Een idee: 2 uur Tomaz, 2 uur Ghost en nog 2 uur onbekend talent! Dat zou pas een trouwfeestje zijn! :-)
|
|
sarah
17-5-2008
|
28-3-2008 16:12:11
@ kris: ale, ik ben toch zeker NIET ALLEEN die mij eraan stoort.. betwijfel of we alleen met 2 zijn... Als je vraagt om kinderanimatie, huppakee bij discovideo moet je zijn. Vraag je om tafels en stoelen, dan moet je ook eens aan discovideo denken.. Probleem is dat bruidjes het al vaker hebben gezegd dat het hen stoort, maar hij leest idd de topics niet, kwakt zijn tekstje neer en dat was het dan. Sorry he kathy, tis buiten topic hier.. maar stoort me al lang!!
|
|
sarah
17-5-2008
|
28-3-2008 16:24:21
kathy.. een kleine bedenking bij uw feest he..
zou je niet vb een afterclub kunnen afhuren? Die zijn meestal niet te groot en niet open op vrijdagnacht/ zaterdagnacht
En dan het feest van de familie, collega's apart houden?
Dan ga je toch zwaarder kunnen feesten, dan als uwe bompa of uw ma erop staan te gapen??
Wij kennen zo'n koppel waar er '"deftig" gefeest is op hun trouwfeest.. en die ouders/grootouders schaamden zich dood
|
|
Kathy
2-9-2008
|
28-3-2008 17:47:26
Ik ga ervan uit dat mijn grootmoeder om 1 uur zeker gaat slapen. Vanaf 1 uur is het 'remmen los en feesten', diegene die het niet bevalt hoe wij feesten, moet maar de andere kant op kijken. Ik heb het al een paar keer gezegd: de keuze was: ofwel trouw ik niet, ofwel trouw ik zoals ik het wil. Blijkbaar trouw ik nu, dus het zal zijn zoals ik het wil.
Weet je, de ene vrouw wil 1 of andere prinsessenjurk en in een koets met paarden zitten. Ik niet. Ik wil een vette zaal en vette muziek. Dat is mijn idee van de 'ideale dag (en nacht)'.
|
|
Rik
|
28-3-2008 18:10:45
@Kris: Ik heb nog nooit beweerd dat ik een superDJ ben, ik ben 'Rik': ik geef gewoon feiten weer, als reactie op de bewering dat ik muziek niet goed ken. Als jij me zo ziet, of ze pretentieus vind, dan kan ik daar niet veel aan doen. Zoals ik zei noem ik al die genres techno, de redenen waarom, staan erbij (van praktische aard nogmaals). Mijn mening niets meer, hoef je uiteraard niet mee akkoord te gaan.
Ik heb hier ook geen 'concurrenten' vind ik persoonlijk, integendeel...had onlangs een dubbel feestje en heb de gegevens van het meisje doorgegeven aan een 'collega' hier om haar te misschien te kunnen helpen, en heb aan de 'collega' gezegd dat ik 'niets' terug verwacht. Ik weet niet wie je bent, geef eens je email, heb nog enkele dubbele feestjes. Ik beveel dus 'WEL' andere dj's aan...duh. By the way...wat is 'muziek'?...ken jij daar de defenitie van...nee niet antwoorden, laat maar zitten.
Ik copy/paste mijn 'zinnen' ja, omdat ik over elk woord nadenk, en ze voorlopig niet wil veranderen. Ik heb ook nogal veel te schrijven, ga dat niet telkens opnieuw doen, daarom hebben we computers. Ik heb geen 'concurrenten' omdat dit een middel is, om mijzelf uit te leven, ik doe gewoon mijn ding. Ik heb geen ontspanning, profiteer nooit van het leven, ten koste van, doe niets anders dan werken...ik ga steeds verder... van A naar B. Ik blijf niet in rondjes draaien en schoppen tegen die dinges welke mij niet aanstaan. Doe wel en zie niet om, wat iemand anders doet, interesseert mij eigenlijk ook niet. Ik ben altijd anders geweest dan een ander, de dorpsgek en dat zal zo blijven. Ik vraag mij eigenlijk af, wat het probleem is. Ik maak niemand belachelijk, val niemand aan, maar blijkt wel andersom te kunnen. Mocht ik op alles wat ik hier niet 'correct' vind, moeten beginnen ageren...tja hou ik mij niet bezig. Moet ik mijzelf promoten als discobar met 8 parren, terwijl ik constant met video bezig ben? Moet ik dan verzwijgen dat ik een camera mee heb, dat we foto's kunnen vertonen?.... Ik ga mijn lijstje met items 'nog' uitbreiden met items, dat staat al vast, ik ben hier gewoon graag mee bezig, ik ben geen zakenman...Integendeel er valt ergens anders wel meer mee te verdienen. Sorry Kris, je begint in je laatste betoog over techno, maar eindigt meer in gevoelens over mijn aanwezigheid hier, kritiek, zoals jezelf schrijft. Ik weet genoeg. mvg
|
|
Cathy
24-5-2008
|
28-3-2008 18:45:54
Hey Kathy,
(bijna naamgenootje) ik heb geen bijkomende tips maar wou toch even Sarah een hart onder de riem steken, ge zijt zeker ni alleen, ik word ook onnozel van die 'copy paste' berichten. Djs en anderen die hier opt forum anderen proberen te helpen zullen veel langer meegaan ;)
Maar voor de rest, interessant om over de verschillen tussen techno en trance e.d te lezen, iets waar ik niks van ken ;)
En Kathy, een goe feestje gewenst, ge doet idd wat gij (en je verloofde natuurlijk) wilt, tis uw trouwfeest hé! Geniet ervan!
Cathy 24/05/2008
|
|
LeBart
|
28-3-2008 20:59:27
Rik ... hoe je je hier op het forum wil profileren is jou zaak. Maar Kathy laat in haar vraag zeer duidelijk zien wat ze wil ... techno, geen commerciele house, ze verwijst zelfs naar kozzmozz. Als jij dan met 'the evil twin' van techno (ja ik heb het over trance) op de proppen komt moet je begrijpen dat mensen die effectief met die muziek bezig zijn in hun vuistje lachen. Misschien heb je in je traktor bestand wel wat techno zitten, maar kan je een hele avond vullen ? Met techno is het nog steeds zo dat je een hele avond moet beatmixen ... en als de mensen allemaal clubgangers zijn hechten ze daar wel belang aan.
Dit gezegd zijnde ... surgi is misschien ook nog een mogelijkheid. E-mail: dj_surgi@skynet.be http://www.myspace.com/dj_surgi
|
|
Rik
|
29-3-2008 0:45:34
@Bart, tuurlijk is dit forum om te profileren en niets anders, maar blijkbaar wordt er alleen maar kritiek geuit, waar ik me niet aan begeef. Ik geef wel antwoorden, het minste toch...mail me, indien je verder wilt chatten, nee ik zal jou contacteren. Wat beatmixen betreft, ik heb hier nog demo Traktor 1 liggen, was een underground-programmatje. Moest ik niet kunnen beatmixen, had ik de contest van T2 waarschijnlijk niet gewonnen dacht ik zo. Eerlijk gezegd heb ik lak aan de woorden 'dj', beatmixen, dj-contest...allemaal trendy-stuff, een podium om puberhormonen in de aandacht te plaatsen, ivp de fuifganger. Binnen enkele jaren, is't weer een andere hype. Al die muzeik, waar iedereen op kickt... op 't stort. Het groen achter de oren ontgroeid, hun kinderen opwachtend aan de schoolpoort...
|
|
sarah
17-5-2008
|
29-3-2008 6:39:13
hahaha kathy... je staat binnenkort zonder groen achter uw oren aan de schoolpoort...
geniet idd nog maar van uw feestje!!!!!!!!!! Tof dat je kiest voor iets totaal anders. Wanneer trouw je? ben benieuwd naar het verslag.
groetjes
|
|
kris
|
29-3-2008 13:05:08
heeft nu niks met de gestelde vraag te maken, is eerder voor de techno-liefhebbers (de echte techno dan...) en voor de mensen die ervan overtuigd zijn dat ze tot de top van traktor-dj's behoren: als je ooit de gelegenheid krijgt om Mr. Ritchie Hawtin aan het werk te zien, moet ge zeker es gaan kijken. Draait techno (met veel Detroit-techno invloeden maar evengoed de minimal-techno...)EN dit via, jawel!, Traktor. Nog een geluk dat die niet meegedaan heeft aan die T2-contest. :-) Rik had er een stevig concurrent aan gehad en zou mss niet als 1ste zijn geëindigd...maar zou wel es goeie echte techno hebben gehoord van the master himself. O ja als ik me niet vergis, volgende week speelt Richie in Londen in club The End. Als ge ni weet wat te doen, ne keer gaan zien?
|
|
Kathy
2-9-2008
|
31-3-2008 11:28:18
@ Sarah: is nog een eindje: 30/08/2008.
|
|
Richard
|
7-5-2008 13:35:09
Geen idee of jullie nog steeds zoekende zijn voor wat betreft een techno-dj, maar ik durf wel te beweren dat ik een goede techno-dj ben ;)
Meer info is te vinden op o.a. mijn Myspace site; www.myspace.com/nearearthobjectmusic
Bruiloften behoren gewoonlijk niet tot mijn repertoire, maar aangezien jullie een techno-feestje houden, lijkt me dat wel interessant. Demo-materiaal (op aanvraag) aanwezig.
Met vriendelijke groet,
Richard a.k.a. Near Earth Object.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|