Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor dansfeest

27-3-2008 13:53:02
Hallo, misschien beetje raar, maar wij hebben er voor gekozen geen dansfeest te houden op ons avondfeest. We zijn wel nog op zoek naar leuke ideetjes als alternatief daarvoor...
iemand tips?
Dank

Barbara
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1303

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-3-2008 14:05:14

wij doen ook geen dansfeest, maar een walking dinner met een jazzlounge band

je gaat wel rare reacties krijgen denk ik. Dat was toch bij ons zo

groetjes

Rik

Meld misbruik27-3-2008 14:45:08

Beste Barbara, wij kunnen u de volgende items aanbieden:
-Uw openingsdans geprojecteerd en opgenomen via camera op scherm en band, of de clip van het lied (indien beschikbaar)
-Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt, gratis montage. Of ter plaatse kan ook), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen.
-+ gratis SMS-server: iedereen kan sms'en sturen naar het projectiescherm bv:
bv...'Sorry Barbara...ik slaap bij je man vannacht...groetjes tante Christine'
-De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden.
-Persoonlijke aanpak. Eigen ideeën of laat het over aan ons.

Wat we kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende:

-muziek laden
-videoclips laden
-PC-presentaties laden
-foto's laden al of niet met muziek
-tekst op scherm vertonen
-visuele videobeelden/presentaties + muziek spelen
-videocamera aansluiten
-alle foto en video op beat van de muziek vertonen

meer info@discovideo.be

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik27-3-2008 15:16:24

@Rik,

Barbara wilde net GEEN dansfeest, dans is er dus ook wel geen openingsdans, hé...

Ines

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik27-3-2008 15:42:01

Hey,

Ik denk dat hetgeen Rik probeert aan te smeren nogal veel zal kosten. Ik heb er mijn bedenkingen bij.
Wij willen ook geen echt dansfeest. We hebben een orkest (3 mensen) en zij spelen vanaf het dessert tot een uur of 3 's nachts. Ze gaan rond en ze vragen aan de mensen wat ze moeten spelen. Al ken je de titel niet, je mag het ook nuriën. En dan spelen ze het. Ze zijn gewend van dit te doen en de mensen die willen kunnen dansen en de anderen kunnen ambiace maken.

Veel succes nog en je vindt wel iets.

Gerlinde

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-3-2008 16:06:01

Gerlinde, dat is een heel leuk concept! En origineel!
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Moet plezant zijn.

Barbara
12-7-2008
 Meld misbruik27-3-2008 16:31:44

aan Gerlinde

Wij hadden 1 super idee in gedachten, maar blijkt bijna niet betaalbaar te zijn...hebben 2e idee, maar was eerder een noodoplossing, dus hoor ik eerst liever hier eens of iemand raad weet.

Gerlinde, wat jullie doen lijkt mij ook een leuk idee... welk soort muziek spelen die mensen? Klassiek, modern of beetje vanalles? lopen ze de hele tijd rond of gaan ze even aan een tafel luisteren en stellen ze zich dan weer op een vaste plaats op? In welke regio van het land zijn deze mensen werkzaam en kan je me een idee geven van de kostprijs en eventueel naam van de groep of contactgegevens?
Kan er in komen dat je dit misschien allemaal liever niet onmiddellijk zo op inernet wil publiceren, maar mail me gerust op: trouw12juli2008@hotmail.com
Alvast dank
en andere tips zijn nog steeds welkom!!

Rik

Meld misbruik27-3-2008 20:03:58

@Gerlinde & Ines.

Het zijn mogelijke alternatieven, zoals gevraagd, dewelke ik aanbied (niet probeer aan te smeren). Deze mogelijkheden kun je gebruiken of juist niet, men kan dit zelf invullen. Indien er geen openingsdans is, dan is dat zo, geen probleem.

En met alle muziek (videoclips op scherm, hier niet van toepassing) is mijn 400 euro + lichtshow, transport/overuren een belachelijke lage prijs, al zeg ik het zelf.
Je vindt hier zelfs niemand die het zelfde aanbiedt.

grt discovideo

Thierry

Meld misbruik27-3-2008 21:11:14

---

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik28-3-2008 10:36:52

Hey,

Als je meer info wilt, dan zou je best eens een kijkje nemen op hun website.

www.triograffiti.be

Ze spelen zowat van alles. Ze spelen niet op een vaste plaats. Ze lopen dus wel degelijk rond. Voor de prijs heb ik ook even moet mailen. Het is namelijk te zien hoe lang ze moeten spelen en waar. Het zijn wel alledrie beroepsmuzikanten. De violist ken ik persoonlijk en je krijgt gewoon kippenvel als hem hoort spelen.

Groetjes en veel succes nog!

Gerlinde

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik28-3-2008 10:48:02

Hey,

Ik zie dat het emailadres niet op hun website staat. Dus geef ik het hier maar.

luc.cauwelier@skynet.be

Veel succes nog!

P.S.: ik denk ook dat er nog groepen zijn die dit doen, als het genre je niet aanstaat of het soort instrument.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...