Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cortina wevelgem mei 2009

27-3-2008 14:34:55
wij trouwen in mei 2009, hoogstwaarschijnlijk in de cortina, dit was niet de zaal van onze eerste keuze maar door omstandigheden zullen we waarschijnlijk daar trouwen ..

zijn er nog mensen die in de nabije toekomst daar trouwen ? Of mensen die daar nog niet zo lang geleden getrouwt zijn of daar meegevierd hebben?

Ik heb al heel positieve reacties gehoord maar hier en daar ook wat negatieve reacties ... nu had ik hier graag nog wat verder gepolst naar jullie meningen ..

Alvast bedankt voor jullie antwoord !!!

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 582

nele
2-8-2008
 Meld misbruik27-3-2008 16:55:49

hallo,

wij trouwen daar in augustus dit jaar.
Negatieve reacties? ik moet zeggen dat wij tot nu toe alleen maar positieve reacties te horen kregen. in de trant van 'ah, tzal daar zeker meer dan in orde zijn'..

mijn ouders hebben daar een aantal jaren terug ook een feest gegeven en dat was ook zeer goed, zowel qua bediening als eten enzo.

groetjes,
N.

Michiel

Meld misbruik27-3-2008 19:50:48

dag vanessa,

ik draai er soms huwelijken en het ziet er toch zeker meer dan in orde uit qua bediening, service, aankleding, eten! u kunt er niets mee misdoen! een waar genot en zorgeloos feest tegemoet voor u en uw gasten!

p.s. welke zaal zou u nemen, kleine als je binnenkomt links of ernaast met tussentuin, of de grote?

Veel succes verder met de voorbereidingen!

Met vriendelijke groeten

Discobar sounddelight
www.sounddelight.be
info@sounddelight.be

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik27-3-2008 21:15:15

waarschijnlijk de grote zaal, maar zal dit pas zaterdag zeker weten, we gaan dan langs om wat te bespreken ... kverlang al :)

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik1-4-2008 11:19:51

Hallo

Wij trouwen daar volgend jaar in juli!

Wij hadden een paar zalen in gedachten, maar onze grote voorkeur ging uit naar de Cortina!

Kennen de zaal van een aaltal feesten, en tis altijd in orde! Interieur is sinds kort vernieuwd en helemaal romantisch nu!

Ondertussen ben je waarschijnlijk ook al langsgeweest... Hoe is het geweest? Kunnen praten met de manager of de zaalverantwoordelijke?

Laat iets weten!

Groetjes,
Ellen

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik1-4-2008 12:45:31

dag ellen,

we zijn inderdaad vorige zaterdag langsgeweest, en moet toegeven, de ontvangst was dik in orde en de zaal is heel erg mooi!
de zaal stond ook juist klaar voor een trouw, echt zeer mooi ...

maar oorspronkelijk hadden we graag een moderne zaal gehad ... nu de 2 zalen die we in gedachten hadden zijn bezet op meerdere data die wij in gedachten hadden ...

we zijn er dus nog altijd niet aan uit ...

een zaal kiezen is eigenlijk veel moeilijker dan we gedacht hadden ... ookal omdat we nogal kieskeurig zijn zeker ?

nu, cortina is heel mooi, maar niet echt de stijl die we in gedachten hadden ...

we gaan volgende week nog naar een andere zaal kijken ... dus nu nog even wachten naar wat we daarvan zullen vinden ...

hopelijk is een zaal vinden één van de moeilijkste onderdelen van ons voorhuwelijkse zoektocht ....

groetjes vanessa, vanes307@hotmail.com

Evy
26-4-2008
 Meld misbruik1-4-2008 15:52:23

Dag Vanessa

Ken je de Lissewal in Ieper? Dat is meer moderner maar toch ook heel mooi. Wij zijn daar geweest en vonden dat toch wel een heel mooie zaal. Een collega van mij is daar getrouwd en is zeer tevreden. Iets super speciaal is Ter Eeste in Roeselare. Dat is de zaal naast de brouwerij van Rodenbach. Je kan er een receptie houden tussen de vaten, ook heel sjiek! Wij wilden meer de romantischere zalen dus wij kozen voor iets anders. Veel succes nog!
Evy
26/04/08

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik2-4-2008 13:47:24

Dag Vanessa en Evy,

Wij hadden naast de Cortina ook Maelstede in gedachten, en ook zelfs even getwijfeld aan ter Eeste.

Lissewal al geweest voor geboortereceptie. Ook echt de moeite! Een kennis van me trouwt daar deze zomer, ze is ook heel tevreden over de ontvangst en manier van werken tot nu toe.

In Ter Eeste heb ik al eens een bedrijfsfeest gehad, was een ontbijt tussen de vaten. Echt sjiek en heel speciaal! Alleen is het wat beperkt in grote... Zeker als je met een hele grote groep zit, dan kan de dansvleor nie in hetzelfde deel zijn als de tafels, en da's toch wel een minpuntje...

Waarom we uiteindelijk voor de Cortina kozen? Voldoet aan mooie grote ruimte voor het aantal volk (200a240 man - nie opeengeplet), de sfeer, het lekkere eten (al meerdere feesten gehad, telkens heeeeeel lekker en dik in orde) en de nabijheid... wij wonen er op 100m van! Echt gemakkelijk!
Groetjes
Ellen

julien

Meld misbruik1-5-2008 11:06:43

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info