Terug naar overzicht
Hallo Evy,Wat denk je van een schappelijke en bovendien ALL IN prijs waarvoor je twee DJ's,muziek én uitgebreide lichtinstallatie krijgt ? Uw muziekkeuze is de onze ! Geef eens een seintje op hout1234@hotmail.comGroetjes,
Ik kan je mijn eigen (toekomstige) ventje aanraden maar ik weet natuurlijk niet voor welke datum het is want hij is al redelijk volgeboekt. En wij trouwen zelf op 22-08-08.Voor meer info kan je altijd mailen als je wil: mike.petra@live.beGroetjes,Petra
Beste Evy, ik weet niet wanneer je precies huwt, of we vrij zijn, maar wij kunnen u helpen. meer: info@discovideo.bemvg, Rik
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvenden offerte, aarzel niet ons te contacteren.mvgPartylighting
Hoi Evy , Ik kan jouw Discobar Focus aanraden. Deze mensen komen ook op ons trouwfeest de muziek en de sfeer verzorgen. Echt nen aanrader !!
Hallo Evy,ik speel voor een vaste prijs met standaard licht en alle overuren bij inbegrepen.basisprijs 300 euro.meer info op www.djmarc.be of 0478-694419
Hallo, Indien jullie graag vrijblijvend contact willen opnemen, maak ik graag tijd voor jullie. Mijn site is www.musicandlight.be Met vriendelijke groeten, Nick
hey,wij gaan voor de manne van 2-friends.ik heb er al goei reacties van gehoord. Ze zijn hier al bij ons een gepsrek komen doen, da klikte direct en ja... ik kan het je maar meedelen hé.veel succes. groetjes l.
Dj Nodig?Dj Bjorn0474/555507DJ_Q12@telenet.beAll round!!!DISCO70's - 80's - 90'sDanceCommercieelAmbiance - Foute muziekKleinkunst RockLatino Sixties New Wave Techno TranceDancePop Vlaams Hip Hop / Rap R & B House Reggae enz...Resident DJ @ :Pro-mille (Aalst) www.cafepromille.be Den Heiligen Gheest (Aalst) www.denheiligengheest.be KK Herne (Herne) www.kkherne.be Den achterklap (Aalst)Sea dance (Ninove)Shakespeare Fwajee (Aalst)...Dj sets @ :Club54 (Knesselare) www.club54.be Pea-nuts (Gent)Factory (Aalst)Bikini CAR WASH Contest (Aalst - Gent - Nederland)Cargo (Aalst)Dollar (Ninove)kleine beer (Hekelgem) Beach Party @ Turkije (Bodrum)voor programma Sven Ornelis & Bart-Jan Depraetere (Q-music)Nacht van de discotheeken (Wieze)Samba de alosta www.sambadealosta.be ...Part off:www.partydj.be www.sonomania.be ex Dj (ludwigs discobar)
www.djsupreme.be