TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daniel
|
27-3-2008 22:01:30
Hallo Evy, Wat denk je van een schappelijke en bovendien ALL IN prijs waarvoor je twee DJ's,muziek én uitgebreide lichtinstallatie krijgt ? Uw muziekkeuze is de onze ! Geef eens een seintje op hout1234@hotmail.com Groetjes,
|
|
Petra
22-8-2008
|
28-3-2008 8:19:27
Ik kan je mijn eigen (toekomstige) ventje aanraden maar ik weet natuurlijk niet voor welke datum het is want hij is al redelijk volgeboekt. En wij trouwen zelf op 22-08-08. Voor meer info kan je altijd mailen als je wil: mike.petra@live.be Groetjes, Petra
|
|
Rik
|
28-3-2008 8:56:46
Beste Evy, ik weet niet wanneer je precies huwt, of we vrij zijn, maar wij kunnen u helpen. meer: info@discovideo.be mvg, Rik
|
|
Cedric
|
28-3-2008 9:04:57
Beste
Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen. Dus ook discobar. Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.
Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje nemen op onze website. www.partylighting.be
Wenst u een vrijblijvenden offerte, aarzel niet ons te contacteren.
mvg Partylighting
|
|
Gitte
25-7-2009
|
28-3-2008 11:02:55
Hoi Evy ,
Ik kan jouw Discobar Focus aanraden. Deze mensen komen ook op ons trouwfeest de muziek en de sfeer verzorgen. Echt nen aanrader !!
|
|
marc
|
31-3-2008 21:13:43
Hallo Evy, ik speel voor een vaste prijs met standaard licht en alle overuren bij inbegrepen. basisprijs 300 euro. meer info op www.djmarc.be of 0478-694419
|
|
Dominique
|
1-4-2008 19:57:04
Hallo,
Indien jullie graag vrijblijvend contact willen opnemen, maak ik graag tijd voor jullie. Mijn site is www.musicandlight.be
Met vriendelijke groeten,
Nick
|
|
lyla
30-8-2008
|
10-4-2008 22:26:13
hey, wij gaan voor de manne van 2-friends. ik heb er al goei reacties van gehoord. Ze zijn hier al bij ons een gepsrek komen doen, da klikte direct en ja... ik kan het je maar meedelen hé. veel succes. groetjes l.
|
|
Bjorn
|
17-4-2008 15:21:36
Dj Nodig?
Dj Bjorn 0474/555507 DJ_Q12@telenet.be
All round!!! DISCO 70's - 80's - 90's Dance Commercieel Ambiance - Foute muziek Kleinkunst Rock Latino Sixties New Wave Techno Trance Dance Pop Vlaams Hip Hop / Rap R & B House Reggae enz...
Resident DJ @ : Pro-mille (Aalst) www.cafepromille.be Den Heiligen Gheest (Aalst) www.denheiligengheest.be KK Herne (Herne) www.kkherne.be Den achterklap (Aalst) Sea dance (Ninove) Shakespeare Fwajee (Aalst) ...
Dj sets @ : Club54 (Knesselare) www.club54.be Pea-nuts (Gent) Factory (Aalst) Bikini CAR WASH Contest (Aalst - Gent - Nederland) Cargo (Aalst) Dollar (Ninove) kleine beer (Hekelgem) Beach Party @ Turkije (Bodrum) voor programma Sven Ornelis & Bart-Jan Depraetere (Q-music) Nacht van de discotheeken (Wieze) Samba de alosta www.sambadealosta.be ...
Part off: www.partydj.be www.sonomania.be ex Dj (ludwigs discobar)
|
|
tom
18-5-2007
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|