Terug naar overzicht
Dag Nanouchka,Gisteravond heb ik nog besproken met degene die mijn make-up zal doen hoe we het gaan aanpakken. Ik ga eerst naar de kapper, dan komt zij m'n make-up doen, dan zie ik wel of ik eerst jurk aandoe, of nadien. Zij zegt toch duidelijk dat kapsel eerst gedaan moet worden en dan de make-up. Wat die proef betreft, met oudejaar heb ik me al eens door haar laten opmaken, en dat is heel goed meegevallen. Langs de andere kant, als de make-up te veel of te weinig is, kan je het steeds ter plekke nog aanpassen. Of niet? Groetjes, Sofie (ook 3 mei 2008 :) )
eerst kapsel, dan make-up ja!! daar zit je goed!voor de proef dat moet je zelf een beetje weten. ik wilde het heel naturel omdat ik me niet zo 'straf' opmaak in het dagelijkse leven... dus daar wilde ik eerst wel even zeker van zijn dat het ook naturel zou zijn.als je een type bent dat het gewoon is zich op te maken, is een proef niet echt noodzakelijk vind ik
Iedereen zal waarschijnlijk iets anders zeggen. dit topic is hier al eerder es ter sprake gekomen en toen kwam ook niet tot een consensus. Ik zou zeggen: hangt beetje af van wat je precies doet met je haar. Voor sommige kapsel moet je je haar dag ervoor al wassen, dan kan je bv eerst make-up doen en daarna kapsel. Moet je wel nog je haar wassen, zou ik eerst kapsel doen dan wordt je make-up niet weggewassen aan de randen. Hangt ook af of je opsteekkapsel doet of niet. Zou het met zowel kapper als visagiste eens bespreken. Voor de proef zou ik er niet zoveel naar kijken.
Hey,Ik doe ook eerst kapsel, dan make-up. Een proefmake-up is toch wel de moeite denk ik. Zo kon ik er al even aan wennen, en hebben we besloten het op de dag zelf iets lichter (witter) te maken... Ik heb trouwens alles op eenzelfde dag gepland: make-up, proefkapsel en eerste pas, en dat was geweldig plezant! Ben nu ook veel geruster dat het geheel bij mekaar past.Groetjes,Tania (ook 3 mei :))
We hebben twee kappers... één voor mij en mijn schoonouders en één voor de andere vrouwen van de suite.Beide zeggen hetzelfde.Eerst make-up en dan kapsel. Klinkt onlogisch, ik weet het, maar ik vertrouw op hun kennis.Proefmake-up vind ik wel noodzakelijk. Vooral omdat ik niet gewoon ben om mij volledig op te maken.Alvast nog veel succes en plezier met de planning!Angela(nog 85 dagen te gaan)
Een proefmake-up zou ik zeker aanraden als je niet gewoon bent van veel make-up te gebruiken of als je een gevoelig velletje hebt.Tegen sommige merken van oogschaduw kan ik niet zo goed, dus was een proef wel nodig om te zien hoe ik er op zou reageren (en inderdaad: tranende oogjes.) In zo'n geval heb je dan nog de tijd om met de kleuren aan te schaffen van het merk dat je wel verdraagt.
Hey, ik zou wel een proef make-up laten doen. Mijn visagiste gaat bij de proef kijken welke kleuren en dergelijke we gaan gebruiken. Als het ok is dan schrijft ze alles op, zodat op de dag zelf het klaar ligt en we sneller klaar zijn.GroetjesKimberley12/09/2008