TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
27-9-2008
|
28-3-2008 14:21:15
Beste Erlinde, Neem eens een kijken op www.cafecostume.com . Dit is een winkel in het Antwerpse die betaalbare (!!) kostuums op maat maken. Je stelt er heel je kostuum van naaldje tot draadje samen. Heel uniek en helemaal op maat!
Groetjes
|
|
Katrien
18-8-2007
|
28-3-2008 14:35:52
Hoi,
Ik wens jullie veel succes in jullie zoektocht. Aken is niet ver, dus ik zou het zeker proberen! Maar wou ook ff zeggen dat kleine kostuums ook niet makkelijk te vinden waren... Mijn man heeft namelijk maat 46, en meestal begint men vanaf 48... Voor een passend hemd was geen enkele herenmaat goed...hij heeft uiteindelijk een van 16 jaar gekocht...zo zie je maar.
Good luck, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Ines
3-10-2008
|
28-3-2008 15:08:52
Hoi Erlinde,
Mijn toekomstige heeft ook zo'n probleem en hij haalt al zijn kleren in Duitsland. Soms in Aachen, maar vaak ook in Düsseldorf. Da's ietsje verder maar daar is bv. een C&A van 5 verdiepingen en eentje daarvan is volledig voor mannen. Niet te vergelijken met het miezerige aanbod bij een C&A hier in België.
Als je in Aachen bent, zeker eens binnenstappen bij Sinn & Leffers: zij hebben redelijk grote maten en zijn er supervriendelijk. Het winkelpersoneel spreekt er bovendien vaak ook Nederlands (niet allemaal, maar er zijn er verschillende).
Wat ze in Duitsland bovendien ook hebben, is een matensysteem dat ook afhangt van de lengte. Zo heb je bv. de gewone maten (van 48 tot 56 bv.), maar als je diezelfde maten deelt door 2 (dus van 24 tot 28) dan heb je dezelfde omtrek, maar met kortere broekspijpen en als je de maten verdubbeld (dus 96 tot 112) dan heb je dezelfde maten, maar voor langere mensen. Heel handig!
Viel Spass in Deutschland! Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Erlinde
|
28-3-2008 15:15:03
Ines en Karen, bedankt voor jullie tips! (en Katrien voor het medeleven ;-) )
|
|
sarah
18-7-2008
|
28-3-2008 15:35:02
Waar ze in duitsland grote maten hebben weet ik niet,maar in oberhausen ligt een groot shopping center met verschillende winkels waar ze kostuums verkopen. Hopelijk heb je er wat aan. Grtz sarah
|
|
winderickx
5-7-2008
|
28-3-2008 16:00:06
hallo, ik ben met mijn toekomstige man een kostuum gaan halen bij bylemans in olen. moderen en niet heel duur. groeten.
|
|
Ines
3-10-2008
|
28-3-2008 18:11:08
Dat grote shopping centrum heet Centro en heeft zelfs een aparte afrit op de autostrade. Kijk maar eens op www.centro.de
BTW ook daar hebben ze een grote Sinn & Leffers. Ze spreken er alleen geen Nederlands zoals in Aachen, maar dat hoef natuurlijk geen probleem te zijn.
Is zeker ook de moeite en is te vergelijken met Wijnegem Shopping, alleen is er ook nog een cinema aan, en een pretpark, een concertzaal en een hele 'straat' met lekkere restaurantjes!
Zie, keuze genoeg!
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
sarah
18-7-2008
|
30-3-2008 14:52:01
@ ines,ik kon nie meer op de naam komen,maar het is idd centro. grtz sarah
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|