Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben voor een vriendin hare vrijgezellen een cursus buikdansen gevolgd en dachten dan zo een buikdansoptreden op haar trouw te doen. Ook andere spelletjes zoals bruid en bruidegom die een aantal estafette - opdrachten moeten doen, zijn voorzien!Joke12 - 07 - 2008
Mja, toch even opletten met zulke "verrassingsacts" denk ik hoor. Persoonlijk zelf, moesten mijn vrienden afgekomen hebben met een "estafetterace" voor mijn echtgenote en mezelf...ik denk dat ik schreeuwend de zaal uitliep. Het moet wel hún avond worden weltevertaan, hé. Hoe goed het ook allemaal bedoeld is, hoe rekening met de eventuele wensen van het koppel.Als verrassingsact dacht ik meer iets in de trent van een karicatuur tekenaar, ik ken iemand die dat fantastisch doet, het jongentje van Beemste*kaas onderandere (met zijn petje op) dat heeft hij getekend, enorm talent die man en de resultaten zijn werkelijk on-ge-lo-fe-lijk!! Iedereen zal er nog lang over napraten. Als je zijn gegevens wil, stuur dan maar een mailtje want ik wil hier zeker geen 75 euro aan mijn been hebben ;-) groetjes en succes op jullie dag!!
hey Erwin,Hebben jullie beroep gedaan op deze persoon, die karikaturen tekent? Heeft deze persoon een website? Wat zijn de formules? Gewoon inhuren per uur? Lijkt me een leuk idee!Groetjes,Sabine