Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukker: kostprijs?

28-3-2008 16:57:34
Hallo!

Ik heb er geen idee van hoeveel een drukker kost voor je trouwbrieven.
Kan iemand me een idee geven van het aantal vs de prijs hiervan?

Dankje!

Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1749

iris
30-8-2008
 Meld misbruik28-3-2008 17:07:20

Wij hebben 150 euro betaald voor 70 uitnodigingen. Ik weet niet of dit veel is. Een vriendin heeft ze ontworpen en is naar de drukker gegaan. Denk wel dat ze de beste in prijs-kwaliteit heeft genomen. Hier waren ook wel de enveloppen bij. Het was papier met zo precies glinstertjes in. 2 kleuren inkt. Want ook hoe meer kleurtjes, hoe duurder.

groetjes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-3-2008 17:09:41

Hey,ik ben net bij de drukker gweest,kost voor ons voor 55 uitnodigignen en 35 kaartjes voor receptie,160 euro,is redelijk grote kaart en is met kalkpapier.
Het ligt er ook veel aan welk soort/merk kaart je neemt.

Grtz sarah

Tamara

Meld misbruik28-3-2008 17:24:26

Oei, en ik dacht dat we goedkoper uitkwamen :(
211 EUR voor 50 uitnodigingen, wel van Buromac.

Annelies
10-5-2008
 Meld misbruik28-3-2008 18:10:28

Hey, wij hebben 270 euro betaald voor 190 uitnodigingen (zwart-wit; kleur was duurder), 3 soorten kaartjes voor receptie en/of avondfeest, en bijhorende enveloppen. Was bij drukkerij Frankie in de Tiensestraat in Leuven. Hebben ook 3 keer de proefdruk mogen zien. Alles netjes op tijd geleverd en kwalitatief mooi afgewerkt. Wij zijn echt heel tevreden.
Groetjes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-3-2008 18:15:55

@tamara,die van ons zijn ook van buromac.
De drukkost verschilt wel van drukker tot drukker.
grtz sarah

Vanessa
28-6-2008
 Meld misbruik28-3-2008 19:05:59

Hallo,
Wij hebben 500 euro betaald voor 140 uitnodigingen. Daarin zit alles inbegrepen: proefdruk, uitnodigingen, enveloppen en kaartjes voor receptie of avondfeest in kalkpapier. Dit lijkt misschien veel geld maar de uitnodigingen en enveloppen zelf waren nogal duur (Buromac) en de druk is ook in kleur. Het is wel zeer mooie kwaliteit en daarom ben ik best tevreden met de uitnodigingen.

groetjes
Vanessa
28/06/2008

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik28-3-2008 19:31:23

hallo,

wij hebben voor onze uitnodigingen 180 euro betaald! mijn dochtertje had de tekening ontworpen, en zijn daarmee naar de drukker gegaan, het is ook op een groot formaat, enkele kaart van 20 op 20cm.
we hebben 100 uitnodigingen, 70 kleinere kaartjes voor avondfeest en 30 kleinere kaartjes voor dansfeest.Hier zat ook de proefdruk en de enveloppen bij.
groetjes sofie

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik28-3-2008 20:04:37

Bij ons was kwam het op € 225 voor 60 uitnodigingen op Amerikaans formaat + enveloppen. Het was een eigen ontwerp dat door de drukker werd gerealiseerd en uitgevoerd.

Ik zou zeggen: kijk wat rond en vraag info bij verschillende drukkers.

annick
19-9-2008
 Meld misbruik28-3-2008 22:51:16

Wij betalen 252 € , voor 75 uitnodigingen van buromac, drukkosten incl., in kleur

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik29-3-2008 8:07:55

hallo
ik heb 95 euro betaald voor 50 kaarten van buromac met drukkosten erbij en enveloppen en proefdruk, ik heb nog een mooie korting gekregen

gr

maja
25-10-2008
 Meld misbruik29-3-2008 8:33:14

Hallo,

Aangezien de meeste uitnodigingen de dag van vandaag digitaal worden gedrukt. Maakt het in prijs geen verschil hoeveel kleuren je neemt. En aan de prijzen te zien, zijn de meeste digitaal.
Wat wel een groot verschil kan maken is de afwerking en of het een recto/verso drukwerk is. Ook het formaat is van groot belang. Let er misschien op dat je binnen formaat blijft, anders kunnen de verzending kosten hoog oplopen.
Dus zeker bij verschillende drukkers info vragen.

maja
25-10-2008
 Meld misbruik29-3-2008 8:35:57

Nog rap even toevoegen, het zal inderdaad goedkoper zijn in zwart/wit. Maar van zodra je een kleur neemt maakt het niet meer uit hoeveel.

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik29-3-2008 10:15:35

wij hebben kaartje 108.35 van buromac (kan je op hun website vinden)
druk in het bruin dus iets duurder, receptie/avondfeest kaartje zit erin en voor 130 uitnodigingen komt het op 270€ all in ook enveloppen
besteld bij ava papier

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik29-3-2008 10:52:08

Hey,

Bij ons was het 250 euro voor 90 uitnodigingen formaat 16x16 cm, eigen ontwerp in samenspraak met de drukker, drie soorten kleine kaartjes (2 soorten voor receptie of avondfeest, en dan met een plannetje als wegbeschrijving de derde soort) en enveloppen inbegrepen. Dit was de beste prijs die we in de buurt (we wonen in Liedekerke) hebben gevonden, sommigen gingen tot 450 euro.

Groetjes,

Tania

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik23-4-2008 16:22:27

Hey,

Wij hebben onze kaartjes zelf gemaakt en komen uit op 230 euro voor 200 kaartjes, in kleur en recto - verso. Hebben intussen ook al 4 proefdrukken gratis gekregen en de mensen bleven even vriendelijk!
Wij zijn bij Axis geweest in Herent, echt héél tevreden over! Die mensen nemen echt hun tijd om alles in orde te laten komen!

Succes nog!
Joke
12 - 07 - 2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info