Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15 maart 2008 was fantastisch! en budgetvriendelijk

28-3-2008 18:24:59
Hallo iedereen,

Morgen 2 weken geleden zijn wij getrouwd, alles is super verlopen.
Wij hadden een budgetvriendelijk trouwfeest en misschien kunnen andere trouwkoppels hier wat inspiratie vinden.

Mijn trouwkleed was prachtig. Ik heb het gekocht bij Jagré in Antwerpen. De verkoopsters waren heel vriendelijk en het verstellen is zeer goed gedaan. Het kostte 650 euro.

We wilden graag eten met onze suite (ouders, broers, zus en de bomma) en daarna een dansfeest geven voor de vrienden en collega's. Voor deze formule is het niet makkelijk een mooie zaal te vinden. Uiteindelijk vonden we La Grange in Massenhoven. Wat zij die avond geboden hebben was fantastisch, wat een prima service. Het eten was heel lekker.

Over het dansfeest nadien was ook iedereen heel positief. Vele hapjes, de glazen werden voortdurend bijgevuld,...

We hebben met de huisDJ Walter gewerkt. Op voorhand hebben we een verkennend gesprek gehad. We hebben ook een lijst van liedjes doorgestuurd zodat hij een idee van stijl had en ook hij was fantastisch. De dansvloer is geen seconde leeg geweest.

Om mij "mooi" te maken kwam 's ochtends de visagiste / kapster langs, Dorina. Een beetje raar om dit van mezelf te zeggen, maar ik zag er echt geweldig uit, bijna als een prinses ;-) Ik heb ontzettend veel complimentjes gekregen. En 's nachts, na 5u dansen, zag ik er nog even goed uit.

Voor de foto's hebben we gewerkt met Jef Celen. Toen we van huwelijksreis terug waren, lagen de foto's ons op te wachten. We hebben 4 cd's gekregen met ongeveer een 1200 foto's. Telkens ik de foto's zie, beleef ik opnieuw die mooie dag, er zijn veel mooie foto's bij ook al is hij geen professionele fotograaf. Hij was bij ons van 10u 's ochtends tot middernacht. Onze foto's hebben we getrokken aan de kranen in de dokken bij de waagnatie en in het pomphuis.

Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige en vlotte samenwerking: Dorina (de visagiste en kapster), Jef Celen (fotograaf), de zaal La Grange en hun huisDJ Walter.
Mede dankzij hen was het een prachtige dag!

Wie meer info, contactgegevens of een foto wil, laat gerust je e-mail achter en ik stuur je een mailtje.

Groetjes

Vera

Vera
15-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1149

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik28-3-2008 18:33:11

heel fijn dat je dag zo super verlopen is!! altijd leuk zo een positief verslag te lezen!
als je het niet erg vindt zou ik wel graag een foto hebben van je dag; zou graag je kleedje zien, daar een vriendin van mij volgend jaar trouwt en ook daar zou willen gaan zien (ikzelf ben reeds enkele maanden getrouwd en hadden net zo een fantastische dag als jullie)!
alvast bedankt!
sandra.weytjens@dvvlap.be

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik28-3-2008 19:21:03

hey proficiat met jullie fantastisch gelopen huwelijk. ik was blij dit te lezen. wij doen ook zo een budget huwelijk en ook in la grange. daarom las ik al smilend je commentaar. al wat stress weg voor het dansfeest hihi. maar waar ik je iets voor stuur. die dorina doet die ook alleen make up? kapster heb ik al mijn tante maar make wil maar niet lukken ofwel te duur of wel niet goed. wat was de kostprijs... kan je me wat info aub is voor 2 mei dus ni lang meer the.phie@gmail.com

Marjolein
11-10-2008
 Meld misbruik28-3-2008 19:25:20

Oh super voor je! Leuk om zo'n positief verhaal te lezen.

Groetjes Marjolein

Ktty

Meld misbruik28-3-2008 19:44:43

Ik had graag wat meer info over de visagiste en kapster als het mogelijk is. Iemand die kan zeggen dat om 5 uur 's morgens nog alles in orde is, lijkt me fantastisch!
Alvast bedankt!!!

Vera
15-3-2008
 Meld misbruik29-3-2008 13:59:13

Je kan Dorina per e-mail of op haar GSM bereiken: Mail is dorina@xplore.be en GSM is 0473 51 11 25

Ze heeft krullen in mijn haar gedaan met behulp van een krultang en dan speels opgestoken. Het was echt prachtig.
Ook de make-up was fantastisch.

Succes

karina

Meld misbruik4-5-2008 18:38:29

Hoi,
Ik wil ook een feest geven in La Grange in Massenhoven. Kan je mij wat tips geven, ivm het eten, wat lekker is , wat héél lekker is en wat wat minder lekker is , of gewoon wat tips geven, dank je.
karina_vandecasteele@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...