Terug naar overzicht
heel fijn dat je dag zo super verlopen is!! altijd leuk zo een positief verslag te lezen!als je het niet erg vindt zou ik wel graag een foto hebben van je dag; zou graag je kleedje zien, daar een vriendin van mij volgend jaar trouwt en ook daar zou willen gaan zien (ikzelf ben reeds enkele maanden getrouwd en hadden net zo een fantastische dag als jullie)!alvast bedankt!sandra.weytjens@dvvlap.be
hey proficiat met jullie fantastisch gelopen huwelijk. ik was blij dit te lezen. wij doen ook zo een budget huwelijk en ook in la grange. daarom las ik al smilend je commentaar. al wat stress weg voor het dansfeest hihi. maar waar ik je iets voor stuur. die dorina doet die ook alleen make up? kapster heb ik al mijn tante maar make wil maar niet lukken ofwel te duur of wel niet goed. wat was de kostprijs... kan je me wat info aub is voor 2 mei dus ni lang meer the.phie@gmail.com
Oh super voor je! Leuk om zo'n positief verhaal te lezen.Groetjes Marjolein
Ik had graag wat meer info over de visagiste en kapster als het mogelijk is. Iemand die kan zeggen dat om 5 uur 's morgens nog alles in orde is, lijkt me fantastisch!Alvast bedankt!!!
Je kan Dorina per e-mail of op haar GSM bereiken: Mail is dorina@xplore.be en GSM is 0473 51 11 25Ze heeft krullen in mijn haar gedaan met behulp van een krultang en dan speels opgestoken. Het was echt prachtig.Ook de make-up was fantastisch.Succes
Hoi,Ik wil ook een feest geven in La Grange in Massenhoven. Kan je mij wat tips geven, ivm het eten, wat lekker is , wat héél lekker is en wat wat minder lekker is , of gewoon wat tips geven, dank je.karina_vandecasteele@hotmail.com