Terug naar overzicht
bij veritas hebben ze ook zo'n dingen... maar heb je echt een tasje nodig?? allez, ik weet niet wat je wil wegsteken of zo, maar bij mij komt mijn zakdoek bv. in de broekzak van mijn vriend te zitten, omdat ik het zo raar vind met een handtasje, maar het is hoe jij het wil hé
Hoi Els,Ik weet niet van welk merk jouw kleed is maar van mijn kleed kon ik een bijgepast handtasje kopen in het motief van mijn jurk.GroetjesFietje
Hoi Els,Ik kan je niet echt helpen, maar ik wou maar laten weten dat ik op dezelfde dag trouw als jij.Groetjes,Sofie
Bedankt voor de reacties. Ik twijfel inderdaad nog of ik dat ook effectief nodig heb, want ik draag dat anders nooit. Die handtasjes bij Veritas vond ik niet echt mijn ding. En voor Sofie: het komt nu wel echt dicht bij hé! Spannend.groetjes,Els
Ik heb een getuige die hetgeen ik in een tasje zou steken (zakodek e.d.) meeneemt voor mij. Geen gedoe. Zo'n tasje om rond te hangen vind ik voor een plechtige communiekant en al de rest is niet echt praktisch. Je hebt normaal ook al een bruidsboeket om overal mee te nemen. Voor mij geen handtas dus.
Ik zou ook geen tasje nemen.Anders moet je dat overal mee naartoe nemen die dag he! Ik heb mijn beste vriendin gevraagd om mijn bruidsmeisje te zijn, en zij zal alles voor me bijhouden en ervoor zorgen dat ik me nergens iets van moet aantrekken die dag.groetjes!