Terug naar overzicht
Geniet ervan!
Hey lenie,héél veel succes meid,doe da goed,geniet ervan!!!!!!!!!!Ik wens je een hele mooie dag (het weertje doet alvast met je mee!!)grtz sarah(alvast ne dikke proficiat)
Hey Lenie!Ook voor ons is het vandaag de grote dag!! Spannend he!! Ik ga sebiet naar de kapper, daarna naar de make-up en dan wachten... wij trouwen pas om 15.30u dus ik zal nog efkes geduld moeten hebben! :-) Ik was gisteren heel zenuwachtig maar nu valt het best mee, we moeten er gewoon van GENIETEN!! Deze dag zal zo voorbij vliegen! Ik wil bij deze ook iedereen bedanken die mij via dit forum geholpen heeft! Het was leuk om met andere bruidjes van gedachten te wisselen! Waarschijnlijk zal ik de komende weken, maanden nog wel eens komen piepen uit nieuwsgierigheid!! :-) Aan iedereen nog super veel succes met de voorbereidingen en maak er iets van!!!
Lenie en Annick,Ik wens jullie een super fantastische dag! Geniet er ten volle van!Komen jullie een verslagje plaatsen later? please? :-)xxxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Lenie & Annick,Ik wens jullie beiden een superformidabelfantastischromantische dag toe. Heel veel geluk in jullie verdere leven. ps binnen precies 14 dagen ben ik aan de beurt. Spannend.Sandra12/04/2008
Geniet van jullie dag en dat de zon mag blijven schijven voor de rest van jullie leven!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
een dikke proficiat met jullie huwelijk!Maak er samen een onvergetelijke dag van en geniet van elk moment!Verder wens ik jullie samen een fijne toekomst!!!GroetjesLien
Hey Lenie,Super!! Proficiat. Geniet ervan!Liefs,An
Lenie en Annick...Proficiat!!! Ik wou dat ik in jullie plaats was. Voor mij nog 174dagen, er lijkt precies geen eind aan die dagen te komen!!Ben wel al benieuwd naar een verslagje en misschien wat foto's...Groetjes
Hallo,Proficiat met jullie huwelijk van gisteren,de weergoden waren alvast goedgezind. Hopelijk was het een toffe dag.Bij ons nog 124 dagen op de teller,ik kijk er enorm naar uit.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Hoi Lenie,Annelies hier:-) ik heb zaterdag heel veel aan jullie gedacht! Ik hoop dat het een fantastische dag is geweest en dat jullie nu samen een mooie toekomst staat te wachten. Dikke proficiat!!GroetjesAnnelies