Terug naar overzicht
Hallo Laila,hebben jullie nog geen tijd gevonden om het hen te vertellen of kwam het goeie moment er nog niet?Weten ze al of jullie verloofd zijn dan?Ik zou het hen gewoon zo vlug mogelijk proberen te vertellen, misschien tijdens een etentje of zo.Heel veel succes,Marjolein
Hoi Laila,Ben je soms niet pas op reis geweest of zo? Nadat wij op reis waren geweest hebben wij ons ouders uitgenodigd om eens te komen eten en om de foto's van de reis te bekijken. Voor het dessert gaven we hen een souveniertje van Corsica en er zat een foto van ons tweeën bij. Achter de foto staken we een kaartje met de tekst: 'Hij vroeg het mij en ik zei ja' en omgekeerd. Ze hadden eerst niet door wat de foto betekende en dat er iets achter de foto zat. De verrassing was in ieder geval geslaagd. Misschien een ideetje.Groetjes, Kristien
waarom stuur je hen niet gewoon een kaartje rond de feestdagen en vermeld erop dat ze die dag moeten vrijhouden,locatie:op die plaats en dan in het groot:de reden nl.jullie huwelijk.Succes en laat eens iets horen
Ja ik denk dat we maar een kaartje ofzo zullen ontwerpen, het is niet gemakkelijk alleen al omdat het kontakt niet zo hecht is tussen mijn vriend en zijn ouders. Het probleem is ook een beetje dat toen we de eerste keer zeiden welke zaal we hadden gezien, was er nogal tegenwind... ik hoop dat het nu de zaal vast ligt niet gaat stormen, want het zijn nog steeds "zijn" ouders hé! ik laat jullie de afloop nog weten!!! wens me succes ;-) groetjeslaila
Hé, jij trouwt op dezelfde dag als ik! Leuk!
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be