Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klein probleempje...Help!!!

5-11-2003 19:55:54
Haai iedereen,
Ik zit met een klein probleempje... wij trouwen 25/06/2005, dus dat is nog ruim tijd om alles te organizeren, zelfs de feestzaal ligt al vast voor "de" dag van ons leven. 1 probleem, mijn verloofde komt er niet toe om zijn ouders te vertellen dat de zaal en de datum vast liggen. Ik word er een beetje raar van en hoop een leuke manier te vinden om hen het leuke nieuws mee te delen. Wie kan mij helpen? Ik dank jullie al bij voorbaat!! Groetjes Laila

Johan
16-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 806

Marjolein

Meld misbruik5-11-2003 22:19:38

Hallo Laila,
hebben jullie nog geen tijd gevonden om het hen te vertellen of kwam het goeie moment er nog niet?
Weten ze al of jullie verloofd zijn dan?
Ik zou het hen gewoon zo vlug mogelijk proberen te vertellen, misschien tijdens een etentje of zo.
Heel veel succes,
Marjolein

kristien
8-10-2004
 Meld misbruik6-11-2003 15:38:52

Hoi Laila,

Ben je soms niet pas op reis geweest of zo? Nadat wij op reis waren geweest hebben wij ons ouders uitgenodigd om eens te komen eten en om de foto's van de reis te bekijken. Voor het dessert gaven we hen een souveniertje van Corsica en er zat een foto van ons tweeën bij. Achter de foto staken we een kaartje met de tekst: 'Hij vroeg het mij en ik zei ja' en omgekeerd. Ze hadden eerst niet door wat de foto betekende en dat er iets achter de foto zat. De verrassing was in ieder geval geslaagd.
Misschien een ideetje.

Groetjes, Kristien

danny

Meld misbruik6-11-2003 20:02:22

waarom stuur je hen niet gewoon een kaartje rond de feestdagen en vermeld erop dat ze die dag moeten vrijhouden,locatie:op die plaats en dan in het groot:de reden nl.jullie huwelijk.
Succes en laat eens iets horen

Johan
16-7-2005
 Meld misbruik7-11-2003 13:04:15

Ja ik denk dat we maar een kaartje ofzo zullen ontwerpen, het is niet gemakkelijk alleen al omdat het kontakt niet zo hecht is tussen mijn vriend en zijn ouders. Het probleem is ook een beetje dat toen we de eerste keer zeiden welke zaal we hadden gezien, was er nogal tegenwind... ik hoop dat het nu de zaal vast ligt niet gaat stormen, want het zijn nog steeds "zijn" ouders hé! ik laat jullie de afloop nog weten!!! wens me succes ;-) groetjes
laila

sofie
25-6-2005
 Meld misbruik19-12-2003 23:10:37

Hé, jij trouwt op dezelfde dag als ik! Leuk!

Theo

Meld misbruik27-4-2004 23:06:38

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...