Terug naar overzicht
Hallo,ik zat eigenlijk met hetzelfde probleempje. Bij ons komen er nog een 50-tal gasten om 22u. Ook hier is er dessertenbuffet en middernachtbuffet voorzien met friet, curryworst, hot dog. Onze uitnodigingen zijn in proef en ik heb ook gewoon dansfeest gekozen. Ik had ook geen ander idee. Sorry. Groetjes.
hallo valerie, wij hebben ook dezelfde formule zoals die van jullie!als je graag hebt dat ik mn uitnodigingen eens doorstuur, stuur dan even je e mailadres door.groetjes sofie sofiedelsupehe@telenet.be
Hallo Wij houden ook een diner en om 21 uur komen de vrienden en collega's voor het dansfeest. Ze krijgen wel nog een uitgebreid hartig en zoet buffet. In de feestzaal heet dit het 'hapje tapje' buffet. Zo denken we het ook te vermelden op onze uitnodigingen...Groetjes
Wij houden ook een dansfeest maar er zal wel wat te eten zijn ook. Wij hebben het als volgt geformuleerd:een uitgebreid dinerdaar doen we niet aan meemaar weet dat de hongerige magengeen reden zullen hebben tot klagenGroetjesIsabelle09-05-08