TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marijke
12-7-2008
|
31-3-2008 21:33:10
Hey,
ik heb daar reeds een trouwfeest meegemaakt en we vonden dat het personeel nogal 'streng' was. Per slot van rekening is het toch een feest en wordt er al eens onnozel gedaan ofzo, maar wanneer iemand een fles wijn wou nemen vlogen ze daar onmiddellijk naartoe om dat te verbieden enzo. Dat is nu wel al enkele jaren geleden, dus dat kan wel al veranderd zijn. Voor de rest was alles wel dik in orde.
Groetjes, Marijke
|
|
Ilse
20-12-2007
|
31-3-2008 22:57:19
hoi; Wij hebben daar ook al een trouwfeest gehad. Was goed maar niet wow. Beetje te 'stijf' voor ons, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Eten was ook lekker, maar kwam heel snel op elkaar en dat was wel zonde. Ik heb de hoofdmaaltijd moeten laten staan :-).
groetjes Ilse
|
|
Luc
|
3-4-2008 10:31:27
Er zijn wel betere alternatieven in de regio Aalst. Carlton is vandaag de dag reeds "déja vu", ofschoon het wel een mooie zaak is en blijft. Maar even prijzig als vroeger. Zou eens mijn licht opsteken in De Rozerie, Salons Caelbergh en 't Brouwershof te Affligem. Hebben vooraf zeer goed "ons huiswerk" gemaakt en hebben prijsvergelijkingen van vele zalen uit de streek + onze eigen ervaringen op feesten in sommige van deze zalen. Qua prijs/kwaliteit en interieur/ambiance kwam voor ons 't Brouwershof te Affligem er als beste uit. Daarvoor hebben we dan ook uiteindelijk gekozen. Ze hebben zeer interessante prijzen voor menu's en dranken (groothandelsprijs, geen kurkrecht ed. !!), klantvriendelijk, goede service, goede dj ... Misschien kan U eens hun digitale brochure opvragen.
Veel succes nog,
Luc en Carolien
|
|
Els
9-9-2009
|
10-8-2008 13:51:05
Mijn trouw van een paar jaar terug is afgelast geweest (had gelukkig net op tijd ingezien Salons de Carlton geboekt als feestzaal. De trouw is afgelast begin april terwijl het feest in juli zou doorgaan. Bij een telefoontje naar de zaal zei de uitbater dat we het voorschot zouden verliezen tenzij de zaal nog verhuurd werd, maar dat verder alles in orde was omdat we nog tijdig waren met de annulatie. Pas na juli kregen mijn ouders opeens een brief waarin hij opeens een totale schadeclaim van 1500 € eiste, dus de 500€ voorschot en nog eens 1000€ erboven op te betalen. Aangezien hij aanvankelijk sympathiek deed bij de aflassing, hadden mijn ouders geen aangetekende brief verstuurd bij de annulatie en april en dit misbruikte hij dan later. We vonden dit echt er over ! Dankzij het goede advies van Test Aankoop (waar ik lid van ben), konden we een goede aangetekende brief opstellen, en hebben we de extra 1000 € niet meer moeten betalen.
Ik ging er ooit naar een receptie: de hapjes waren er wel zeker lekker, maar t is inderdaad ietwat stijver en klassieker.
Oppassen dus ! En vooral contract goed nalezen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|