Terug naar overzicht
Wow ik krijg nog meer zin!Karen (nog 110 dagen)
Blij om een zeer tevreden bruidje te horen!!!!!!Traantjes horen er die dag bij hé.Tot hoe laat hebben jullie gefeest?(vraag ik me altijd af)Nog een dikke proficiat ,ook voor je ventje.Ik hoop dat mijn dag ook zo mooi mag zijn als die van mij(achter 110dagen!)grtz sarah
Hey Sarah,Het diner begon bij ons rond 19u, dessertenbuffet was om 22u en om 23.15 was onze openingsdans. Op die manier kon het dansgedeelte op tijd starten wat wel leuk was! Anders zijn de mensen moe van het lange zitten, nu zat de sfeer er snel in! Om 3.30u hebben we het feest afgerond, er was toen nog wel wat volk (vooral jeugd) maar die hadden er om 6u nog gestaan! Daarom hebben we besloten in schoonheid te eindigen en op een redelijk uur af te sluiten. De DJ had dit heel fijn bedacht; hij heeft onze openingsdans opnieuw gespeeld en iedereen die er nog was, kwam dan in een kring rond ons staan! Super mooi einde van een schitterende dag! Jij ook nog veel succes gewenst en vooral GENIET ervan!!!
Een dikke proficiat voor jullie!!!Leuk te horen dat alles zo goed verlopen is!Hopelijk kan je nog heel lang nagenieten!!Lieselot5/7/08
Dag Annick,Super dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!! Ik kijk ook zooooooo verschrikkelijk uit naar mijn trouwdag (28-06-2008).Geniet van je wittebroodsweken!Gr, An
Dag Annick,Ik ben blij voor jou dat het gistern allemaal goed is verlopen. Ik wens jullie nog een fijne tijd met heel veel liefde en geluk voor de toekomst. Duim je op 12 april voor een beetje goed weer voor ons. Je hebt het gisteren wel getroffen hè met dat zonnetje.Sandra12/04/2008
Van harte proficiat voor jou en je ventje! Geniet van de "wittebroodsweken" :-)xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey,Aha een bericht van een collega-bruid! wij zijn op vrijdag 28 maart 2008 getrouwd (enkele dagen geleden dus) en hebben ook op 29 maart het feest gehouden! Bij ons was het ook fantastisch dus dat zijn dan twee gelukkige bruidjes!Groetjes en geniet van het getrouwde leventje!Liesbeth