Terug naar overzicht
Beste An,Bedoel je trouwkaarten.nl of fotokaarten.nl Wij hebben onze uitnodigingen besteld via de laatste site. Ik ben er heel tevreden van en heb allemaal positieve reacties gekregen. Op de voorkant stond een foto van ons beiden met een korte aankondiging en rode hartjes. Op de achterkant stond dan de uiteindelijke tekst. Ik heb zelf rode enveloppen gekocht en er een apart kaartje bijgedaan waarop een tekstje stond dat we graag een centje hebben als cadeau. Ik heb onze kaartjes op een zondagmiddag besteld en de vrijdag daarop staken ze in de bus.Sandra12/04/2008
hallo,bedankt voor de tip. Er staan wel heel leuke dingen op de site, en de prijs valt reuze mee.welke uitnodiging heb jij besteld?Ik was eerst van plan om zelf iets te maken, maar nu ik deze site heb gevonden... amai, goedkoop!
Hey SanIk bedoel trouwkaarten.nl. Wij willen geen foto.Gr, An
hallo , wij hebben ook onze uitnodigingen daar besteld an zijn er heel content van we hebben eerst een voorbeeld gekregen en daarna de proefdruk en na de bevestiging heeft het nog 3 weken geduurd voor dat we ze hadden groetjes karolien 08/08/2008