Terug naar overzicht
indien iemand nog een dj nodig heeft van West- oost vlaanderen: www.sounddelight.be groetjes
Hoi IlseWij trouwen op 28 maart 2009. Dus een weekje verschil.Wat de voorbereidingen betreft, de zaal voor de receptie en het avondfeest ligt vast, mijn trouwjurk is gekozen, de DJ ligt vast, de kerk is geregeld. We hebben vorige week de getuigen tijdens een ontbijt gevraagd. En vriendinnen hebben zich al spontaan aangemeld om mijn privé chauffeur te zijn die dag om naar kapper enz.. te rijden. Andere vriendinnen gaan dan weer de misboekjes mee helpen verdelen,...Maar geniet vooral van de voorbereidingen.En maak er een speciale dag van!GroetjesKim
Hoi Kim,bedankt voor je reactie!ja leuk he dat indereen zo enthousiast reageert! Wij hebbben de zaal, dj, fotograaf, kerk en gemeentehuis geregeld. Ook onze getuigen zijn gekozen, die waren echt door het dolle heen! Dus het belangrijkste ligt al vast! Voor een kleed wacht ik 'waarschijnlijk' nog tot de nieuwe collectie in september, maar het begint toch al te kriebelen om eens een kijkje te gaan nemen! Veel succes ... en maak er een onvergetelijke dag van!GroetjesIlse