Terug naar overzicht
Hoi!Wij trouwen pas op 25 oktober dit jaar, maar ook dat is een speciale dag, want dan gaan we terug naar het winteruur! Dat lijkt nu ook ineens zo kortbij nu dat we net in het zomeruur terecht zijn gekomen!Geniet alleszinds van je dag en laat hier zeker een verslagje achter...Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
hoi nele,wow dat is echt wel dichtbij!ik denk dat ik het zou besterven vd stress!!voor ons is het nog 67 keerkes slapen en ik heb nu al zoiets van...verdorie het komt dichterbij!eigelijk zal ik wel blij zijn dat het zover is, al dat geregel enz ben ik wel wat beu aant worden...in ieder geval geniet van jullie dag en ik zal duimen voor goed weer!veel succes!!!06-06-2008
Idd, het is echt ineens super dichtbij he. De 4de is voor ons enkel de wettelijke trouw. Het feest en de viering is de 5de hier en de 12de in Nieuw-Zeeland. Raar genoeg heb ik een soort van kalmte over me heen... Voel me bijzonder rustig en heb er gewoon zin in :)Ik ga in elk geval ontzettend haar aan je denken de 4de. Je gaat dat goed doen! Sira
En dan is het plots 6 daagjes mee... (intussen 5)Wij trouwen zaterdag!!!Veel plezier en duimen voor een mooi zonneke!!Sabine
geniet ervan !!!!goedeherder.be