Terug naar overzicht
Hoi!Met welk merk wagen rijden jullie zelf? Indien jullie met hetzelfde merk rijden, is het handig om het even na te vragen in jullie garage...Of ga eens opzoek naar 'Audi-clubs' zo zullen er wel verschillende zijn!Succes ermeeGroetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hey Cindy!Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen en zouden ook graag audi-wagens hebben als ceremoniewagens. Heb je je geluk al gevonden?Groetjes,Muriel
hey Muriel,ik zeg het u al op voorhand het is niet alles om dit te vinden hoor garages en fanclubs gepobeert maar nee hoor,dus ben ik maar beginnen rond vragen hier en daar en voorlopig zou ik mss 4 audi's Q7 hebben je weet wel hé zo van die jeep's en een vriend van ons die heeft een nieuwe cabrio gekocht maar die weet niet of hij hem op tijd zal hebben dus gaan we nog eventjes zoeken .Ik wens jou alvast veel geluk op je zoektocht groetjes Cindy
hey bruidjes enige tijd geleden was ik op zoek naar audi's en Muriel vroeg mij ook of ik er gevonden had ,op dat moment was het afwachten en zoeken.Heb uiteindelijk mijn geluk gevonden op de site fanclub audi tt heb naar die club een mailtje gestuurd en heb daar direct een reactie van gekregen ik vond dat echt super ze willen zelfs allemaal komen om in een collonne achter ons te rijden toch wel tof hé ik wou jullie dit maar laten weten in het geval er iemand is die dit ook wilt alvast vele groetjes cindy
Hey bruidjes,Al een tijdje geleden hè ... Ik begin stillekes aan af te tellen en ook een beetje te stressen om alles geregeld te krijgen ;-) Cindy, jou kan ik ondertussen proficiat wensen, je bent ondertussen 5 maand getrouwd ... hoe waren de witte broodsweken? En wat de auto's betreft, wat is het nu allemaal geworden?Vele groetjes,Muriel26/09/09