Terug naar overzicht
Hey Esther,Wij zijn daar ook gaan kijken maar het is niet onze zaal geworden, de reden vonden wij was de vele soorten onbekende bieren en zo en het extra da je moest betalen voor de wel bekende bieren.Ik heb er nog nooit een feest meegemaakt maar collega's van het werk wel.Zij zeggen dat het Boldershof de reputatie heeft van zeer inorde te zijn, en dat was ook hun eigen ervaring.groetjes Eline05/09/2008
Hoi Esther,Ik heb al een paar feesten meegemaakt in 't Boldershof (ben van Oostkamp afkomstig) en dat was toch telkens in orde.
heylahet is er zeker in orde, we hebben al naar feest gegaan.En ons feest gaat daar door op 28junize zijn heel vriendelijk en alles is bespreekbaar ook voor menu en tafelschikking enzoecht aanradergroetjes vanessa
Hey Esther,Wij zijn ook naar het Boldershof gaan kijken, maar hebben die niet gekozen wegens het ouderwetse interieur. K vind datze toch eens aan vernieuwing toe zijn, maarken mensen die daar al geweest zijn en de service en het eten is er zeker in orde.Groetjes,Sylvie
Hoi, Hier ben ik weer.We hebben toch besloten om het thuis zelf te organiseren. Spannend é :-)Ik vond toch ook dat Boldershof eens aan een likje verf toe is. In onze megatent kunnen we zelf alles inrichten naar onze zin. Ik ben nogal bezig met interieur en voor mij is dat erg belangrijk