Terug naar overzicht
Een vriendin van mij haar mama is 2 maanden geleden getrouwd,zij heeft het koppel een relax arragement cadeau gedaan,was heel geslaagd,ze waren super content!!grtz sarah
Hey Charlotte,Bedoel jij een geschenk om af te geven op het avondfeest of eerder een verassing voor hen bij hun thuiskomst.Voor hun thuiskomst heb ik wel enekele leuke ideeënZo kan je het bad of de lavabo met watervullen en en visjes in steken.Je han de badkamer met balonnen vullen en in deze balonnen zit dan een stuk van 1 euro, je moeder moet de ballonen kopat prikken op het kadeau te ontvangen.De slaapkamer versieren met rozeblaadje en theelichtjes en champagne in de koelkast klaarzetten met twee glazen....Voor op het avondfeest zou je misschien iets kunnen voorlezen of iets opvoeren of iets in powerpoint maken en dit dan tijdens het avondeten of de receptie laten afspelen.Hopelijk ben je een beetje geholpengroetjes Eline05/09/2008
reeds bedankt voor jullie reacties. Voor de duidelijkheid: ik bedoel een verrassing bij hun thuiskomst.