Terug naar overzicht
Hey Kelly,Wij gaan dit jaar ook op huwelijksreis met onze kindjes (3 en 11 maand). Iedereen zei dat we zonder moeten gaan maar hen 14 dagen niet zouden wij niet aan kunnen.(zou ze veel te hard missen). We gaan wel eens een weekendje met ons tweetjes weg. Doen we dan ons huwelijksweekendje he.GroetjesEls26/07/2008
hoi kelly,wij gaan onze kindjes niet meenemen...ik heb zoiets van...dat wil ik nu niet met kindjes beleven... alle andere vakanties nemen we ze mee maar nu gaan we is lekker van elkaar genieten...wel een aanrader is een cruise maken,deze zijn niet bepaald duurder dan andere vakanties en kinderen gaan gratis mee...veel succes06-06-2008
Hey Els,ik kan mijn kindjes ook niet zolang missen en wij waren ook van plan om nog wel eens een weekendje samen weg te gaan.Gaan jullie met de auto of met het vliegtuig? Ver of dichtbij?Groetjes,Kelly16/05/09
Wij hebben er eentje ,wat in de zomer 3 jaar zal zijn,wij gaan in het najaar naar spanje ,zij gaat mee(zou nie zonder haar kunnen!)Vorig jaar zijn we voor het eerst op vakantie geweest met haar,met de auto naar frankrijk,2 weken,is zeer zeker een aanrader.Grtz sarah
Wij hebben twee meisjes van 6 en 3 jaar. Eerst waren we van plan om met het vliegtuig weg te gaan, maar dan kom je al gauw toch aan een enorm bedrag. Daarom hebben we gekozen om 15 dagen naar x te gaan met de wagen. Wel hebben we héél mooi hotel genomen als compensatie en natuurlijk ook een kindvriendelijk hotel. Zo kunnen we allemaal genieten !Groetjes,Sanne08/08/08
oeps x moest Karinthië zijn
Kelly,Wij gaan 14 dagen met de auto naar Spanje. Een heel leuk, kindvriendelijk hotel(3 zwembaden, speeltuin, kinderclub) direct aan de zee en op wandelafstand van het dorp. Mijn oudste zoontje is gek van het strand en de zee, daarom wouden we een hotel aan de zee.GroetjesEls