Terug naar overzicht
Qua prijskaartje liggen die wel ver uiteen he :-)Domein Carlton hebben we zelf ook bezocht, vonden we qua interieur heel mooi, maar in de tuin hoor je teveel de autostrade, en het overstemmen met klassieke muziek vonden we niet de beste oplossing. Qua eten is het naar het schijnt niet zo super, maar heb dit maar van horen zeggen, ben er nooit zelf geweest.Godshuis: mooie locatie en eten is er prima hoor ik van iedereen.Ik zou persoonlijk voor Godshuis gaan, maar dat is uiteraard mijn mening. Wij trouwen in Huyze De Baere in Maldegem.Groeten,Karolien.
wij geven ons feest in het godshuis en het heeft toch wel iets extra's, vind ik persoonlijk. Het geeft een enorme eerste indruk als je daar binnenkomt, een wauw gevoel, en het eten is er idd lekker. Ik raad toch wel het godshuis aan ze.groetjes,Stephanie
hey bedankt voor deze leuke reacties!We weten het prijskaartje van de Carlton nog niet, maar ik geloof dat Het Godshuis toch wat hoger is , niet??
Wij trouween in Domein Carlton omdat we het een heel mooie zaal vonden. We zijn er vorig jaar met Valentijn gaan eten en het was heel lekker. We zijn ook al gaan proeven om ons menu vast te leggen en ook dan was het heerlijk. Het is ook heel verzorgd! We kennen iemand die er getrouwd is en zij waren heel tevreden. Vroeger waren het wel andere uitbaters en dan was het heel wat minder naar het schijnt. Deze uitbaters runnen ook de zaal Ter Eeste in Roeselare bij de brouwerij. Nog een klein maandje wachten en ik kan je vertellen hoe het van ons geweest is ... Veel succes nog!Evy26/04/08