Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stresssss

31-3-2008 19:50:32
Piep,

ik trouw pas op 5 juli en ik zit nu al met hopen stress en zenuwen, dat is toch niet meer ormaal hé...

Ik heb zoveel schrik om dingen te vergeten...
Zoek constant het internet af om nog dingen te zoeken die we moeten regelen...

Wat gaat dat geven over 2 maanden?
Nog iemand die zich zo voelt? Wat doe je ertegen?

XXX

Lindsay
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 999

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik31-3-2008 20:15:02

Hey!

Ik heb net hetzelfde gevoel !!!!
Wij trouwen ook op 5 juli (!)
En sinds vorige week ben ik me serieus beginnen opagen. Ben zo bang dat het niet in orde gaat komen, dat er iets gaat mislopen. Ben me al aan het opjagen in m'n trouwkleed, in de tafelschikking, in de muzikanten... Brr.
Misschien moeten we ons nog eens goed proberen ontspannen met vriendinnen of zo? Binnen enkele weken ga ik met mijn beste vriendin een saunatje doen, en daarna ietsje gaan eten. Eens weg van alle stress. (ondertussen gaat m'n ventje gaan sporten - zijn ontspanning)

Ik hoop dat de stress niet te veel meer toeneemt naar juli toe...

Veel anti-stress groetjes..

Lieselot
5/7/08

Lindsay
5-7-2008
 Meld misbruik31-3-2008 20:23:16

Hoi Lieselot,

Wat grappig om iemand te vinden die dezelfde dag trouwt... Wel leuk,...
En waar trouwen jullie?

Nu voel ik me al wat minder alleen in deze drukte... oef...

Veel succes en geniet van alles.
XXX

Tamara

Meld misbruik31-3-2008 21:03:31

Hier nog een 5-juli bruid die zich begint te voelen én gedragen gelijk een kieken zonder kop!!!! Op het werk heb ik zelfs al een lijstje bij me liggen met wat er nog allemaal moet gedaan worden.
En dan te denken dat we enkel voor de wet trouwen en een all-in zaal hebben gekozen ...

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik31-3-2008 21:17:24

Hey Lindsay,

Ik trouw in Kluisbergen.. Wet + kerk op dezelfde dag. Waar trouw jij?

Als je wilt mailen om je hart (en/of je frustraties) te luchten:
lieselot.destoop@hotmail.com

Groetjes!

winderickx
5-7-2008
 Meld misbruik31-3-2008 22:13:00

hallo linday en mede 5 juli bruidjes. Ik trouw dan ook. het is allemaal zeer spannend. Ik heb alles zo goed als rond. Vorige week een kostuum gaan halen voor mijn ventje. Ik ben nu vanalles aant maken voor versiering in de zaal. Ik trouw in Hechtel (limburg) voor de wet en de kerk. Ik vind het zalig om er naar uit te kijken.
Ale nu hoopt mijn hartje op een mooie zonnige dag, en als dat niet zo is ik weet dat mijn vrienden en familie bij mij zijn dat geeft ook al een zonnig gevoel. doeitjes......

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik1-4-2008 7:52:52

Hey hey!

Ik ben ook een 5-juli bruidje :-) Bij mij ligt alles eventjes stil... we zijn aan het verhuizen, de verbouw loopt af. Maar net daardoor flip ik ook! Heb het gevoel dat ik honderd-en-een dingen vergeet en dat er daartussen enkele belangrijke zaken zullen zitten...

laten we nog maar genieten van de tijd die ons rest als voorbereiding :-) En mss inderdaad een saunake... doen ! Misschien samen afspreken als 5 juli-bruiden, kunnen zeker fikse kortingen afdwingen dan :p

Grtn!

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik1-4-2008 15:51:51

Hoi allemaal,

Ik trouw ook op 5 juli en heb ook weer een stressperiode. dat gaat bij mij op en af en momenteel is het weer heel erg op. Met nare dromen, 100 keer de to do lijst nakijken,... tot gevolg.
Heb ineens een vraagje: wanneer zijn jullie uitnodigingen er? Ik zit op de mijne te wachten, want we moeten op 20 plaatsen gaan verzoeken (bij grootouders en tantes en nonkels persoonlijk gaan uitnodigen en daar dan iets drinken, een avondje babbelen). Ik zou daar dus binnenkort graag mee beginnen. Want anders zullen we pas eind mei bij de laatsten op bezoek kunnen gaan.

Inge
05/07/2008

greet
5-4-2008
 Meld misbruik1-4-2008 15:52:59

ik trouw zaterdag en heb geen stress, ieder zijn manier waarschijnlijk.

Lindsay
5-7-2008
 Meld misbruik2-4-2008 9:58:04

Hoi Inge,

Wij zijn aan het wachten op dr proefdruk van onze uitnodigingen. Die kan ik morgen gaan halen.

Is die goed, dan bevestigen wij de druk en dan hebben wij die over 2 weken. Dan gaan wij ze ook stilletjes aan rondbrengen bij de familie en bepaalde vrienden.

Lijkt mij wel een leuke bezigheid maar er kruipt inderdaad heel veel tijd in...
We shall see...

Good luck.

Lieve groetjes Lindsay.

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik2-4-2008 11:25:26

Hey Lindsay!
Wij trouwen ook op 5 juli. We zijn duidelijk niet alleen!
Ook hier de nodige stress. Tot nu toe leek het zover weg, maar nu zijn we vorige week de 100 dagen gepasseerd. Nu lijkt het ineens zo dichtbij. En bij ons moet er nog vanalles gebeuren. We hebben ook al veel gedaan, maar toch. Nu moeten er definief beslissingen genomen worden: menu, drukwerk, teksten,... Misschien is dromen leuker dan beslissen. In mijn geval wel, denk ik.
Maar anderzijds denk ik dat die stress binnenkort weer wat gaat zakken. 't Gaat inderdaad in ups en downs, eh. Dus we gaan er gewoon weer superhard van genieten!!!
Groetjes,
Lies.

www.liesenkoen.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...