Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen niet te duur

31-3-2008 21:42:19
hallo, wij trouwen volgend jaar en ik begin stilletjesaan een beetje te zoeken.Zou er mij iemand kunnen zeggen waar ik trouwschoenen vind maar niet te duur en ook gemakkelijke want ik draag meestal gaan hakken,groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 710

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik31-3-2008 21:57:44

hoi sabrina,
ik hoop dat ik je goede raad kan geven met mijn ervaring...ik heb namelijk al twee miskopen gedaan wat betreft trouwschoenen ook omdat ik al niet zo'n schoentjesmadam ben...nu op het eind vd streep ga ik schoenen kopen die ik graag zie en hopelijk gaat de schoenmaker ze kunnen verven in de kleur die ik juist nodig heb...ik moet eerlijk zeggen dat ik mn jurk kopen veel simpelder vond dan de gepaste schoen erbij te vinden...schoenen zijn best moeilijk!
succes!!!
06-06-2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik31-3-2008 22:36:02

Je kan zoals zovele onder ons doen,in de gewone schoenwinkel je trouwschoenen kopen,heb ik ook gedaan,ik wou er ook geen 170 euro aan geven,zeker niet aan schoenen die ik nooit meer aandoe.
grtz succes sarah

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik31-3-2008 23:05:53

Ik heb mijn droomschoenen tweedehands gekocht op www.kapaza.be .
Ze waren perfect van kleur, stijl en hakhoogte (ik heb wel een week of zo gesurft om ze te vinden). Ze waren van OniOnik en hebben nieuw iets van een 170 euro gekost. Ze waren dus één keer gedragen dus je zag er gewoon niets aan! Hooguit een oppervlakkig schrammetje aan de hak welk je zelf ook zou hebben na 5 minuten met nieuwe schoenen. een extra plus: ze waren al ingelopen dus ik heb 0;0 pijnlike voeten gehad!!!!
Succes,
Lien, 44 dagen getrouwd :-)

Dafne

Meld misbruik31-3-2008 23:51:41

Hey,

ik heb gewoon schoenen gekocht in een doorsnee schoenwinkel. Daar hebben ze ook alle maten en kleuren, en de prijzen vallen er ook beter mee.

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 0:06:14

Ik heb ook geen zin om véél te betalen voor trouwschoenen die ik daarna toch niet meer zal aandoen. Heb ondertussen mooie schoenen gevonden bij Brantano. Kijk gewoon eens op hun website en laat de schoenen vervolgens leveren bij je Brantano in de buurt. Want niet alle schoenen zijn in alle filialen te vinden.
Véél succes met je zoektocht !
Sandra
08/08/08

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik1-4-2008 9:31:19

Deze zomer zijn de modekleuren van schoenen ook wit en ecru, ik heb een paar gekocht bij Paris-Londres voor (89euro). Nadien kan ik ze ook nog dragen.

inge
1-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 9:56:54

Hallo,
Ik heb bruidsschoenen te koop in het ivoor kleur en maatje 38.
Ze zijn nog nieuw en hebben een hakje.
Als je een foto wenst,mail me dan even.
ingedinge05@hotmail.com

Groetjes

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 10:21:13

Ik heb er van Elsa Rainbow gekocht (bij Diannea David in Meise). Ze hebben 120 euro gekost en zitten super goed doordat het niet echt leer is maar wel een soort stof. Ik kan ze nadien voor 35 euro in een andere kleur laten spuiten dus ze zijn zeker niet verloren na het feest.

Katleen

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:38:50

ik heb de mijne gekocht in merrie mie in vlissingen (niet zo ver over de hollandse grens) ze hebben welgeteld 54€ gekost, echte trouwschoenen en zitten super goed.
kijk maar eens op hun site , zijn allemaal rond die prijs

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 13:18:05

Hey Sabrina!

Ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij Moernhaut in Sint-Gillis-bij-Dendermonde; het zijn echte trouwschoenen, zitten heel gemakkelijk en hebben 80 Euro gekocht.

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik1-4-2008 17:23:23

hallo
Wij trouwen in september en heb dit weekend mijn trouwschoenen gaan kopen. Inderdaad deze zomer veel wit en ecru in de collecties, dus in gewone schoenwinkels loont best de moeite om eens langs te gaan, ik heb een open schoen gekocht in ecru bij Brantano en witte crocks voor op het avondfeest bij Carmi. Ik had hetzelfde probleem als jij: draag normaal geen hakken en wou geen 150 euro uitgeven aan schoenen om één dag te dragen! Nu heb ik een comfortabele vrouwelijke schoen met klein hakje. Ik weet niet vanwaar je bent, maar zak ook mooie schoenen bij Slaets. Brantano is heel wisselend van filiaal tot filiaal (heb er drie gedaan en in derde zak ik mooie trouwschoenen...)
succes

Els

Meld misbruik1-4-2008 23:42:05

Hoi!

Ik heb m'n bruidsschoenen gewoon in dezelfde winkel als m'n kleed gekocht... Er zijn heel wat prijzen in, maar vraag het gewoon eens na. Je hebt er geen aankoopverplichting he!

De mijne kosten €70 en dat betaal je ook al snel in een doorsnee schoenenwinkel.

Een ander pluspunt vond ik gewoon het gemak van niet meer moeten gaan te zoeken en dan te gokken qua kleur en hoogte van het hakje.

Komt allemaal wel goed hoor ;)

Succes!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...