Terug naar overzicht
hey,Ik geef Engels in het middelbaar.Als je wil, wil ik het wel eens proberen.Dafne
aja, dit is mijn mailadres.dafneke1@hotmail.comlaat maar iets weten als ik je kan helpen
Hallo,op www.nedtlyrics.nl kan je heel veel artiesten en liedjes opzoeken waar dan automatisch de vertaling erbij staat. Weet niet of dit erbij zal staan. Succes!
Hallo,heb het even voor je opgezocht, dit zou de nederlandstalige tekst moeten zijn: Baby Ik was op zoek zoals iedereen Can't say nothing different about myself Kan niet zeggen dat er niets anders over mezelf Sometimes I'm an angel Soms ben ik een engel And sometimes I'm cruel En ik ben soms wrede And when it comes to love En wanneer het gaat om de liefde I'm just another fool Ik ben gewoon een gek Yes, I'll climb a mountain Ja, ik kom een berg beklimmen I'm gonna swim the sea Ik ben gonna zwemmen de zee There ain't no act of God girl Er is geen geen daad van God meisje Could keep you safe from me Kan u veilig houden van mij My arms are reaching out Mijn armen sluiten Out across this canyon Out in dit Canyon I'm asking you to be my true companion Ik vraag u om mijn ware metgezel True companion True companion True companion True companion So don't you dare and try to walk away Dus je hebt niet durven en proberen te lopen I've got my heart set on our wedding day Ik heb mijn hart ingesteld op onze trouwdag I've got this vision of a girl in white Ik heb deze visie van een meisje in het wit Made my decision that it's you allright Made mijn besluit dat het u allright And when I take your hand En toen ik neem uw hand I'll watch my heart set sail Ik kom kijken naar mijn hart varen I'll take my trembling fingers Ik neem mijn trillende vingers And I'll lift up your veil En ik zal tillen uw sluier Then I'll take you home Dan zal ik u meenemen home And with wild abandon En met wilde verlaten Make love to you just like a true companion Zorg dol op je, net als een echte metgezel You are my true companion U bent mijn ware metgezel I got a true companion Ik kreeg een echte metgezel True companion True companion When the years have done irreparable harm Wanneer de jaren hebben gedaan onherstelbare schade I can see us walking slowly arm in arm Ik zie ons wandelen langzaam arm in arm Just like the couple on the corner do Net als het echtpaar op de hoek doen 'Cause girl I will always be in love with you 'Cause meisje Ik zal altijd in liefde met u And when I look in your eyes En als ik kijk in je ogen I'll still see that spark Ik kom nog steeds zien dat vonk Until the shadows fall Tot de schaduwen vallen Until the room grows dark Tot in de donkere kamer groeit Then when I leave this Earth Toen ik dit Earth I'll be with the angels standin' Ik zal met de engelen standin ' I'll be out there waiting for my true companion Ik zal daar wachten op mijn ware metgezel Just for my true companion Net voor mijn ware metgezel True companion True companion True companion True companion Groetjes!
Schatje, ik heb gezocht zoals iedereenKan niets anders zeggen over mezelfSoms ben ik een engelEn soms ben ik wreedEn wanneer het op liefde aankomtBen ik gewoon een dwaasJa, ik zal een berg beklimmenIk ga zwemmen in de zeeEr is geen daad van God, meidDie je veilig voor mij kan houdenMijn armen reiken uitOver dit ravijnIk vraag je om mijn ware metgezellin te zijnWare metgezellinWare metgezellinDus waag het niet en probeer weg te wandelenMijn hart slaat voor onze trouwdagIk heb deze droom van een meisje in witHeb mijn beslissing gemaakt dat jij dat bentEn wanneer ik je hand neemZal ik mijn hart laten uitvarenIk zal mijn trillende vingers nemenEn ik zal je sluier afnemenDan zal ik je mee naar huis nemenEn met wild heengaanDe liefde bedrijven met jou net als een ware metgezellinJij bent mijn ware metgezellinIk heb een ware metgezellinWare metgezellinWanneer de jaren onherstelbare schade hebben aangerichtKan ik ons traag arm in arm zien wandelenNet zoals het koppeltje op de hoek doetWant meid, ik zal altijd verliefd op jou zijnEn wanneer ik in je ogen kijkZie ik nog steeds die vonkTot de schaduwen vallenTot de kamer donker wordtDan wanneer ik deze aarde verlaatZal ik bij de engelen staanIk zal er staan wachten op mijn ware metgezellinEnkel op mijn ware metgezellinWare metgezellinWare metgezellin