Terug naar overzicht
Hallo, Kijk misschien even bij dit forum onder de categorie "Openingsdans", daar vind je wellicht een aantal suggesties.Veel succes ermee !Joke.
Hey kimmy,ik woon ook regio genk!!!Wanneer trouwen jullie?Op het forum van ik-trouw.org vind je een hele topic van openingsdans,daar kan je ook es piepen.grtz sarah
Onze openingsdans wordt waarschijnlijk 'Come what may' uit de film Moulin Rouge. We hebben namelijk ook al een zin uit deze film op onze kaart staan.We hadden normaal gezien 'All by myself' van Celine Dion nemen omdat we daar het eerst samen op gedanst hebben, maar die tekst is niet zo geweldig voor de gelegenheid ...
hey kimmy,wij trouwen 7/6 in genk. wij hebben you'll be in my heart gekozen van phill collins. eerst wilden we een liedje van bon jovi: thank you for loving me, maar omdat we geen tegelplakker wilde zijn we maar veranderd.groetjesheidi
wij hebben zowel 'come what may' als 'you'll be in my heart' tijdens onze misviering!
hoi hoi!!!wij hebben ''all i need'' van within temptation...bangelijk mooi nummer vinden wij!!!!succes!06-06-2008
Wij hebben everybody hurts van rem.Groetjes,Petra22-08-08