Terug naar overzicht
bij color image in Leuven bedrukken ze t-shirts dus ook andere stoffen. Je moet de stof dan zelf wel snijden en de zakje in elkaar naaien.
ik weet niet wat je juist voor hebtmaar op de site www.meander.be en dan bij grafisch staat een zakje dat je ervoor zou kunnen gebruikenkan je eventueel ook als uitnodiging gebruiken
Heb deze drukker ook zien staan op de huwelijksbeurs in Wieze: namelijk drukcenter de vos te Denderhoutem verzorgd deze 'menuzakjes'.Wij gaan ze zelf maken. Heb kartonnen zakjes gekocht in ava, we maken de menu en de voorkant zelf, drukken het zelf af en kleven het erop komt veel goedkoper uit en is ook mooi!Groeten,Sandra05/07/08
Wij hebben dat ook laten doen bij drukcenter De Vos... en ik kan je nu al zeggen dat ik niemand anders gevonden heb die dit doet (ik heb gezocht voor een eventuele prijsvergelijking). De reacties waren laaiend enthousiast en het leuke is dat iedereen nu onze menu bewaart :-)Lien, 45 dagen getrouwd :-)
O ja, nog even meegeven dat het resultaat niet te vergelijken is met zakjes uit de AVA want bij hen zijn het zakjes uit handgeschept papier en dat is toch wel specialer en feestelijker en de prijs eigenlijk echt wel waard. Maar da's uiteraard een persoonlijk idee hé.