Terug naar overzicht
17 mei in merksplas/ turnhouten 31 mei in bali...waar trouwen jullie?begint op te korten he! al zenuwen?? bij mij valt het mee. Heb de indruk dat ik alles onder controle heb. In tegenstelling tot een jaar geleden. Toen was ik precies een stresskieken en nu best rustig.. raar he!
Wij trouwen in Vilvoorde.Zenuwen niet echt, maar wel alles honderdenéén maal overlopen en hopen dat er niets verkeerd gaat...
wij trouwen in Sint-Truiden.zijn nu vollop onze uitnodigingen aan het verdelen...stress??? JAAAAAAAAAgroetjesCarine
Hey, mijn nicht trouwt ook op 17 mei voor de kerk te Nazareth (voor de wet op 9 mei in Mechelen). Ik daarentegen op 3 mei voor de wet te Oosterzele en voor de kerk te Gontrode.Veel succes iedereen!
Wij trouwen op 17 mei in Tienen voor de wet en in Hoksem voor de Kerk.Veel succes allemaal!Groetjes,Kim
wij trouwen op 17 mei in Lede!en ons feest is in Moorsel!spannend !!!!!!
weten jullie dat 17 05 2008 in de numerologie voor HUWELIJK staat.. kan dus niet mis gaan he!
hoe kan je zoiets te weten komen eigenlijk?
Wij trouwen ook op 17 mei eerts in het gemeentehuis van Tielt-Winge en dan in de kapel op de Roeselberg in Houwaart
optelsom(1+7) + 5 + (2+8)8 + 5 + 1= 14= 1+4= 55 staat voor huwelijk..nu heb ik onlangs hele rare dingen meegemaakt met nummers.- mijn zoontje werd geopereerd en hij had normaal kamer 669 en toen werd hij verplaatst naar 671- s' nachts droomde ik over hotelkamer 671- en nu het enge... s'morgens kwam ik op mijn kantoor en op de brievenbus lag een sleutel met het NUMMER 671opgeteld is dat 14 = 1+4 = 5Intussen had ik echt rare dingen die ik merkte en ben uiteindelijk naar een medium geweest. Bij mij stond het voor contact tussen hemel en aarde, zeg maar een gave die ik heb om te communiceren met overledenen. (nu niet dat ik met geesten babbel he... kan er wel bepaalde zien, heer raar allemaal)maar 5 staat ook voor huwelijk!dus ik vroeg of dat dat een goed teken was en dat was EEN HEEL GOED TEKEN!voila korte versie van een heel lang verhaal..
Ook wij trouwen op 17 mei 2008, voor de wet te Melle en in de kerk te Landskouter.Ht begint inderdaad spannend te worden :-).
haaaj wij trouwen ook op 17-5-08.hihi begint te korten :)wij trouwen in sint-jobdikke zoen kelly